Skip to main content
Hoi, ikheb een vraag: Er is 36 minuten gebeld, nu geeft mijn verbruik aan dat er van de 300 min. nog 254 tegoed is. Heb ik een reken-blackout? Groet 🙂
Heb je meegerekend dat je moet afronden naar hele minuten?
De 36 minuten staan op het overzicht, ik heb het niet opgeteld
Ben je deze maand abonnee geworden? De eerste maand krijg (en betaal) je naar ratio van het aantal dagen wat nog in de maand zit.
300 minuten delen door dertig dagen = 10 x 29 dagen = 290 - 36 minuten gebeld = 254



Er word uit gegaan van een gemiddelde van 30 dagen de maand. Dus als jouw abonnement de 2e van de maand in is gegaan (als je een nieuwe klant bent dus) dan kan het dus kloppen.



Lekker duidelijk hoop ik 🙂
Thanks, helemaal duidelijk 🙂
Hoi A'rie!



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat er even wat verwarring is ontstaan over hoeveel belminuten je deze maand hebt! Zoals Raytje al netjes heeft uitgelegd, wordt er uitgegaan van 30 dagen in een maand. Vervolgens is het een klein rekensommetje: je trekt die ene dag af van het geheel, waardoor je overblijft met 29 dagen. Vervolgens deel je die 300 minuten door 30 dagen, waarmee je uitkomt op 10 minuten per dag. Vervolgens doe je 10 keer 29, waarmee uitkomt op 290 minuten. Als je hiervan 36 minuten aftrekt, dan kom je uit op 254 minuten. Et voilà!



Als je nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag!



Groetjes,

Jihane
Leuk dat je nog even reageert Jihane. Het is mij duidelijk, dank je!
Hoi A'rie,



Te gek! Als je nog andere vragen hebt: aarzel niet om ze te stellen. :)



Groetjes,

Jihane

Reageer