.

Waarom geen abo met vast tarief + betalen voor bellen en internetten?

  • 15 November 2014
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Vroeger toen er alleen vaste telefoon van kpn bestond had je een vast maandtarief en daar bovenop betaalde je voor bellen.

Waarom kan dat nu niet meer.

Bv. 5 euro vast per maand en dan 2 cent voor bellen/sms  en 0,8 cent per mb.

Ben je ook af van dat je overgebleven mb`s en belminuten wegzijn.

En dat je erg veel betaal als je eens over je bundel heen gaat.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi afentoe,

Ik heb dit topic met je vraag in het subforum Abonnementen gezet. Zo kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Op zich heb je een prima idee, alleen denk ik dat we nu met z'n allen wel iets beter af zijn. Nu kun je voor de Euro's die je standaard betaalt al een bepaalde hoeveelheid bellen en internetten zónder bij te betalen.
Maar inderdaad, nu betaal je wel meer als je over je bundel heengaat. Toch maar mooi dat je die elke maand gratis kunt aanpassen. Naar boven én naar beneden 😉
Reputatie 1
Badge +1
Beter af weet ik niet, nu nemen de meeste mensen een te grote bundel om zeker gemoeg te hebben en dat zorgt ervoor dat er meer data gebruikt word dan eigenlijk nodig is.

Ik heb aan normaal gesproken aan 500mb genoeg, maar soms is het te weinig en dat weet ik niet een maand van te voren al.
Daarom heb ik nu 1000mb en omdat ik het toch heb ga in dingen doen die niet echt nodig zijn.

Ik ben niet de enige denk ik en dat zorgt er voor dat er erg veel te veel data gebruikt moet worden, wat weer energie kost enzo.

Misschien zijn er wel veel prepaidgebruikers die zeer blij zijn met zo`n niew abonnement.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi afentoe,

De werkelijkheid is dat er meer wensen zijn dan dat er abonnementsvormen zijn.
Simyo probeert zijn abonnementsvormen zo in te richten dat deze aan de wensen van de grote meerderheid past. Voor alle wensen en ideeën valt natuurlijk wat te zeggen, maar het is ondoenlijk om aan een ieders wens volledig te voldoen.

Reageer