Skip to main content
Waarom gaat een wijziging van de internetbundel per direct in en van belminuten pas de volgende maand.
Dat klopt wanneer je eerst geen internet hebt als bundel, wijzig je dan later die bundel dan gaat het wel de 1e van de maand in.
Hoi joppe3010,



Zoals Friesian zei is dit alleen het geval wanneer je geen internetbundel hebt. Idem dito met bijvoorbeeld de 4G bundel. Wanneer je deze nog niet hebt en je zet 'm aan, gaat die gelijk in.



@Friesian, bedankt voor je antwoord :D



Groetjes,

Caspar
ja maar hoe zit het dan met de belminuten. We zitten momenteel met een verhuizing en heb nu even aan 100 minuten niet genoeg dus ik wou de belminuten voor deze maand even verhogen maar gaat pas in per 1 juli en dan is het waarschijnlijk niet meer nodig. heb nu nog 12 minuten voor 2 weken:S dus dat wordt spannend.
Heb je nog een oud toestel dan kun je beter een prepaid gebruiken..10 ct. bij simyo dan heb je altujd wat reserve anders zit je zo meteen aan 0.31 of ga naar kru@dv*t...9 ct ....tis maar een suggestie scheelt per minuut een 3e ...
Ja daar zat ik net even aan te denken om een prepaid aan te schaffen, het is toch maar voor even.
Hoi Joppe3010,



Als je een bestaande bundel wilt aanpassen, dan zal deze wijziging ingaan per de 1e van de volgende maand. Als je ook al een internetbundel had gehad, was deze niet direct ingegaan, maar zoals gezegd per de 1e van de volgende maand 🙂 Alleen nieuwe bundels worden direct actief. Heb je dus nog geen internetbundel, dan gaat hij direct in.



Het is een goed idee om eventueel een prepaid simkaart aan te schaffen. Zo voorkom je een hoge factuur! Natuurlijk pleit ik dan voor een prepaid simkaart van Simyo 😉 Sluit dit dan af via de VriendenDeal. Zo krijg je eenmalig € 5,- extra beltegoed en € 5,- korting op de factuur van je Sim Only abonnement.



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@Friesian, bedankt voor je goede tips en advies :D



Groetjes,

Angela

Reageer