Skip to main content
goedemiddag ik heb gisteren bij jullie een nieuwe telefoon besteld nl. de huawei ascend G6 White de ook betaald met IDEAL het bedrag wat ik hiervoor betaald heb is 150.04

nu zou dit door DPD bezorgd worden ik had de datum 27 april ingevuld en kreeg ook een groen vinkje voor de datum

nu zat ik vandaag (27 april ) op de site van DPD te kijken en zag toen dat er die dag niet werd gereden nu wou ik op de site van DPD een nieuwe levering invoeren maar dat werkt niet hoe moet ik dit nu doen om toch mijn telefoon thuis te krijgen jullie bellen of de firma DPD
Hoi anniewillart,



Welkom op het forum.



Leuk dat je hier vraag stelt over je bestelde toestel. Ik heb je aanvraag opgezocht, de € 150,04 is inclusief de 10% korting die je hebt gekregen omdat je al bij Simyo zat.



Per e-mail heb je een pakketnummer ontvangen van DPD. Daarmee is te zien dat het pakket onderweg is. De verwachting is dat je vandaag over je nieuwe toestel kan beschikken. Voor meer informatie kan je contact opnemen met DPD via 0900-3734663.

Reageer