Skip to main content
Goedenmiddag team,



ik probeer over te stappen van prepaid naar sim only. Helaas tref ik in Mijn Simyo onder de Overzicht-tab geen Overstapknop aan (zie bijlage), zoals vermeld op het forum en de FAQ. Ik ben voormalig LowCall klant. Kunnen jullie mij verder helpen? Alvast bedankt!
Reeds opgelost. De knop is niet beschikbaar voor voormalig LowCall klanten. De overstap kan worden gerealiseerd door via het webform over te stappen als zou je van een 3e provider naar Simyo overstappen. Bij provider dien je "Simyo (voorheen LowCall)" te kiezen. De overstapkosten van 15 euro worden vervolgens gecrediteerd
Hoi ravav30, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic even in het subforum Abonnementen gezet. Zo is het overzichtelijker voor andere forumgebruikers.



Helaas konden we door het weekend niet eerder aan de slag met je vraag, maar gelukkig heb je zelf het antwoord al gevonden :D

Je hebt gelijk je bestelling al gedaan, supergoed!

Wanneer je het even laat weten als je de simkaart van je nieuwe abonnement geactiveerd hebt, kunnen we die aansluitkosten crediteren voor je.



Waar heb je je antwoord gevonden, ravav30?
Beste Ernst,



bedankt voor je reactie. Ik heb het antwoord gisteren achterhaald door de Klantenservice te bellen.



Vriendelijke groet
Hoi ravav30,



Helemaal super dat je snel bent geholpen door onze telefonische klantenservice 🙂. We horen het van je als je de simkaart hebt geactiveerd, zodat we de aansluitkosten van je factuur kunnen halen!
Hoi Tiury,



ik heb inmiddels de sim kaart geactiveerd. Alvast bedankt voor het crediteren van de aansluitkosten.



Vriendelijke groet
Hoi ravav30,



Dankjewel voor je terugkoppeling.:) Ik heb de aansluitkosten gecrediteerd. Maandag wordt je nummer overgezet en kun je gebruik gaan maken van de nieuwe simkaart.



Kun je hier laten weten of het is gelukt?

Reageer