Hoe weet ik of mijn opzegtermijn al verlopen is en wat heeft dit voor gevolgen als ik een nieuw abonnement wil nemen bij een andere provider?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Gebruikersnaamaaktmenietuit,
Welkom op het Simyo forum.
Onze Sim only abonnementen hebben een opzegtermijn van één maand en je kunt twee maanden voor de einddatum van je contract je opzegging indienen
De einddatum van je jaarabonnement staat op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Als je hier geen einddatum ziet staan, dan is je jaarabonnement inmiddels verlopen. Dit betekent dat je aansluiting per maand opzegbaar is, of verlengbaar natuurlijk ;)
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum.
Onze Sim only abonnementen hebben een opzegtermijn van één maand en je kunt twee maanden voor de einddatum van je contract je opzegging indienen
De einddatum van je jaarabonnement staat op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Als je hier geen einddatum ziet staan, dan is je jaarabonnement inmiddels verlopen. Dit betekent dat je aansluiting per maand opzegbaar is, of verlengbaar natuurlijk ;)
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.