Beste Simyo,
Via VriendenDeal heb ik iemand een abonnement bij jullie laten afsluiten. Echter, deze vriend ontvangt geen e-mail. Mijn broertje heeft ook iemand via de VriendenDeal aan Simyo geholpen, maar die persoon ontving wel gewoon een e-mail. Kunnen jullie voor me uitzoeken waarom mijn vriend geen e-mailadres heeft gekregen?
Met vriendelijke groet,
Riccardo
Bladzijde 1 / 1
Ik weet (nog) niet hoe dat VriendenDeal werkt, maar is wel het juiste e-mailadres gebruikt?
ik weet zelf dat die vriend van jou een nieuwe mail kan koppelen met het bestelde abbo.
verder zou het wel handig zijn als simyo hiervoor een optie maakt in de shop bij wie je het koopt zodat hij of zij nogmaals de mail zou kunnen verzenden
verder zou het wel handig zijn als simyo hiervoor een optie maakt in de shop bij wie je het koopt zodat hij of zij nogmaals de mail zou kunnen verzenden
Hoi RiccardoNL,
Fijn dat je je vraag hier stelt. Zo denk direct iedereen mee;)
Ook als een vriend van jou een bestelling doet via jouw shop, hoort hij na de bestelling een bevestigingsmail te krijgen. Dat geldt voor iedereen. Heb je al met hem gecontroleerd of zijn email adres klopt?
Kun je mij een privébericht sturen met de gegevens van die vriend van je? Dan kijk ik het voor je na;)
@RicoK en q_fleuren dank voor de hulp:D
Fijn dat je je vraag hier stelt. Zo denk direct iedereen mee;)
Ook als een vriend van jou een bestelling doet via jouw shop, hoort hij na de bestelling een bevestigingsmail te krijgen. Dat geldt voor iedereen. Heb je al met hem gecontroleerd of zijn email adres klopt?
Kun je mij een privébericht sturen met de gegevens van die vriend van je? Dan kijk ik het voor je na;)
@RicoK en q_fleuren dank voor de hulp:D
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.