Skip to main content
Mijn abonnement opgezegd. Bevestiging ontvangen van simyo dat per 1 juni 2014 deze stopt. Vandaag toch een factuur ontvangen voor de maand juni? Lijkt mij een misverstand. Ik neem aan dat deze niet wordt afgeschreven. Ik hoor het graag. Groeten Hofman
Blijkbaar een moeilijke vraag. De indruk wordt gewekt dat je via het forum snel een reactie krijgt. Helaas niet het geval.
Er zijn vragen die andere klanten zoals ik niet kunnen beantwoorden. Daarom moet je wachten tot maandag want in het weekend is er in principe niemand van Simyo aanwezig op dit forum.



Verder nog een tip: door op je eigen topic te reageren wordt deze weer als "nieuw" aangemerkt, en omdat moderators de oudste vragen het eerst beantwoorden levert dat vertraging op!
Schotsman bedankt voor je reactie. Even afwachten dus.
Hoi Hofman, welkom op ons forum!



In het weekend zijn we inderdaad sporadisch aanwezig hier, dus vandaar dat we je vraag nu pas zien.



Jouw abonnement zou inderdaad al beëindigd moeten zijn 😕 Ik het het doorgestuurd naar onze financiële afdeling, zij zullen dit alsnog oppakken.

Je hoeft die laatste factuur natuurlijk ook niet te betalen. Ik heb dan ook verzocht om het incassoproces direct te staken.



Excuses voor het ongemak, in ieder geval.

Reageer