.

Beantwoord

Vraag over wijzigen naar jaar abonnement

  • 1 October 2012
  • 14 reacties
  • 919 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Ik heb nu een Simyo geregeld Flexibel abonnement met 250 min/sms , maar wil een jaarabo blackberry met 100 belminuten voor 15.50 , krijg het niet voor elkaar om te wijzigen naar een jaarabo.
icon

Beste antwoord door Alex 9 October 2012, 12:11

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum desje,

Kan je aangeven welke stappen je precies doorloopt en waar je vastloopt? Deze functie zou namelijk gewoon moeten werken.

Groetjes,

Alex
Hallo,
Als ik naar wijzigen bundel ga dan kan ik niets wijzigen.  Of moet ik een geheel nieuw abo aanvragen ?
 Moet ik als ik een jaarabon afsluit voor de blackberry weer aansluitkosten betalen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi desje,

Nee dat hoeft niet. Je kunt vanaf je persoonlijke pagina gewoon kiezen voor 'bundels aanpassen'. Vervolgen kun je een bundel kiezen welke hoort bij een jaar abonnement. We hebben dit getest en het zou gewoon moeten werken. Kan je het nogmaals proberen?

Groetjes,

Alex
Als ik naar bundels wijzigen ga, kan ik niet uit de bundels van het jaar abo klikken (deze zijn wazig)
ik kan alleen een keuze maken uit de maand bundels

En het blackberry abo die ik wil hebben staat alleen bij jaar abo

graag verneem ik hoe dit moet
Badge +2
Beste desje,

Wij hebben dit neergelegd bij onze IT afdeling. Wij adviseren je het in de loop van volgende week nogmaals te proberen.

Groetjes,

Arie
Lukt nog steeds niet,
Mijn vraag is heel simpel, wijzigen jullie voor mij het volgende: IK WIL EEN JAARABO VAN BLACKBERRY VOOR 12,50 + EEN BUNDEL 100 SMS VOOR 3 EURO.
ik ben dit heen en weer gedoe een beetje zat, want het werkt gewoon niet.
Bij bundels wijzigen kan ik nog steeds niet overstappen naar Jaarabo Blackberry.
Ik ben nu bijna 3 weken bezig om dit gewijzigd te krijgen en baal hiervan.
Badge +2
Beste desje,

Dit kan je pas aanvragen nadat je al bent overgestapt naar een jaarabonnement. Wij adviseren je dus eerst te wijzigen naar een jaar abonnement. Vervolgens kan je als dat al is gewijzigd een BlackBerry bundel erbij toevoegen. Helaas kan je dit nog niet gelijk bij de overstap naar een jaarabonnement aangeven.

Groetjes,

Arie
Oke, dan de volgende vraag, Als ik overstap naar een jaar abo, moet ik dan weer aansluitkosten betalen?
Want dat staat in het scherm bij aanvraag jaar abon.
Ik zie ook de eenmalige aansluitkosten staan, wanneer ik m'n bundels wil wijzigen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Reputatie 2
Badge +1
Hey desje,

Indien je overstapt van maand abonnement naar een jaar abonnement hoeven daar geen aansluitkosten voor betaald te worden.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum RuudV,

Indien je de bundels van jouw reeds lopend abonnement wijzigt hoeven er hiervoor geen aansluitkosten betaald te worden.
Hey desje,

Indien je overstapt van maand abonnement naar een jaar abonnement hoeven daar geen aansluitkosten voor betaald te worden.


Mijn flexibel abonnement loopt aan het eind van deze maand af.

Kan ik bij verlenging of aanpassing naar een jaarabonnement aangeven dat dit per einde huidige contractdatum dient te gebeuren?

Neusa
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Neusa,

Indien je jouw bundel wijzigt naar een jaarabonnement zal dit per de eerste van de volgende maand in gaan indien de wijziging voor de 25e van de maand is aangevraagd. Vanaf de 25e wordt het de eerste van de maand daarop.
Badge
Hallo,

Ik wil mijn abonnement wijzigen naar een jaarabonnement met 100 belminuten en 500mb internet. Ik probeer dit al langer via de site te doen maar dit lukt niet, alles is grijs en kan niets aanklikken.

Kan iemand dit via deze manier wijzigen voor mij?

Groet,
Bianca

Reageer