Skip to main content
Ik vind het helemaal geen tarief verlagingen! ik ben 1 euro meer kwijt voor mijn 200 belminuten en 1 euro meer voor mijn 500 Mb als ik maandelijks wil kunnen blijven wisselen als ik het goed begrijp. Voor mij is het dan eigenlijk 24 euro per jaar duurder geworden. Of is het zo dat ik, als ik niets doe, mijn oude tarief behoud, d.w.z. kan maandelijks blijven wisselen van minuten en Mb? Of kan ik dat maar 1 x en verspeel ik daarna mijn oude rechten? Ik vind het niet zo duidelijk..... Graag uw reactie en antwoorden.
Of kan ik dat maar 1 x en verspeel ik daarna mijn oude rechten? Ik vind het niet zo duidelijk..... Graag uw reactie en antwoorden.



Het is eigenlijk heel eenvoudig.

Wanneer niets wijzigd, blijft alles zoals wat je nu hebt, gebruik voor meer MB .....Wi-Fi indien mogelijk.

Dan blijft de prijs gelijk van je abbo.



1 x gewijzigd zoals je schrijft, betaal je meer, blijvend....

Oude rechten (kostprijs) vervallen vanaf 1e wijziging in jouw voorbeeld, helaas...

Heel eenvoudig dus, dat je er niet blij mee bent is een ander verhaal, wel begrijpelijk.



Groet,

Friesian.:)



Alles duidelijk? (Lees mijn onderstaande 2 vaste regels, 1e is zeer toepasselijk)
Hoi Caroline.zondagskind,



Je hebt dezelfde vraag gesteld op meerdere plaatsen in het forum. Ik heb je vraag beantwoord in dit topic.



Zorg er voor dat je in het vervolg je vraag maar op 1 plaats stelt. Zo blijft het forum overzichtelijk en kunnen we je sneller helpen.



@Friesian dank voor je hulp:D
Dag Ruud, ik heb dat natuurlijk niet voor niets gedaan, ik kreeg namelijk geen antwoord. Of heb ik iets gemist?
O ik zie het al, je hebt mijn vraag een totaal andere titel gegeven (minder beledigend voor simyo) èn ergens anders geplaatst, hoe kan ik het dan ooit lezen! Wat zit hier nou voor gedachte achter? dit is zo toch nooit terug te vinden als klant!
Kleine tip van mij.



Klik op de topic link in je email, dan kom je uit op het topic.

Controleer bovenin titel en subcategorie.

Daarna inloggen op het forum en naar de subcategorie gaan, zoek de topic-titel.

Very easy, sehr einfach, kind kan de was doen. :)

En Simyo streeft er naar om binnen een werkdag te reageren... Snappie? 😕 
hoi Caroline.zondagskind,



Wat jammer dat je dit zo ziet.



De reden dat ik je bericht verplaatst heb is dat je het onder het kopje prepaid had gezet, terwijl de tariefwijziging en nieuwe bundels over abonnementen gaan.



De tip van Friesian is een hele goede. Er blijft namelijk altijd een verwijzing staan als wij je bericht verplaatsen. De reden dat ik je topic een andere titel heb gegeven, is dat het klanten op een verkeerd been zou zetten. Het strookte niet echt met de strekking van je bericht. :)



Maar los van dit alles was het natuurlijk een vraag waar je mee zat. 😃 Is je vraag wel beantwoord?

Reageer