.

Beantwoord

Vraag over actieprijzen

  • 28 March 2013
  • 1 reactie
  • 234 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Hallo Simyo,
Vandaag kreeg ik een e-mail dat mijn actieprijzen worden verlengd voor het volgende jaar, dit staat ook in de mail:

Ook een internetbundel?
Al eerder geprofiteerd van het actieaanbod op een internetbundel? Wellicht is de actieperiode al voorbij of loopt deze binnenkort af. Wanneer je inlogt op Mijn Simyo vind je onze huidige aanbiedingen onder het tabblad 'Bundels aanpassen'. Activeer een bundel naar keuze en je internet weer tegen actieprijzen!

Omdat de site van Simyo is veranderd kan ik echter niet meer naar "Bundels Aanpassen". Wel kan ik naar "Overzicht" en dan naar beneden scrollen, hierbij komen echter niet de prijzen tevoorschijn die ik eerst heb betaald, maar gewoon de prijzen hoe ze op dit moment ook al zijn.

Mijn vraag is daarom: Hoe kan ik weer gebruik maken van de actie op mijn internetbundel en bel/sms bundel?
icon

Beste antwoord door Alex 3 April 2013, 14:58

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bas.W,

Op dit moment bieden we geen kortingen meer aan op onze internetbundels. Je zou wel een jaarabonnement kunnen nemen. Je betaalt dan mogelijk een lagere prijs voor je internetbundel. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex

Reageer