Skip to main content
Hallo

3 jaar geleden heb ik een abonnement afgesloten van 50 belmin. voor 2.99 euro per/mnd. en betaal dat nog steeds met de zelfde 50 belmin.

echter mijn buurman heeft ook een simyo abonnement met 100belmin. voor 2.99 euro /mnd.

Hoe kan dit?

Is mijn abonnement evt. te upgraden naar 100bel min voor 2,99 euro en hoe gaat dit in zijn werk?



alvast bedankt voor het antwoord.



mvg Snoekbaars
Beste snoekbaars,



Als je inlogt en je gaat naar "mijn Simyo"  en je scrolt naar beneden waar "mijn abonnement aanpassen" staat, welke tarieven en opties zie je daar staan?
Je hebt nu 50 min/sms voor € 3,99)  € 2,99. Je bent vrij om dit aan te passen 





bij 100bel minuten staat 5 euro

Er staat wel een kattebel achter dat dit wordt gewijzigt naar 2,99 euro per december. geld dit ook voor mij??

dan hoef ik verder geen actie te nemen.
Dat denk ik wel. Maar ik wil dit ook even van de klantenservice horen. Dus even geduld tot maandag of dinsdag dan weet je het officieel.
Hallo

3 jaar geleden heb ik een abonnement afgesloten van 50 belmin. voor 2.99 euro per/mnd. en betaal dat nog steeds met de zelfde 50 belmin.

echter mijn buurman heeft ook een simyo abonnement met 100belmin. voor 2.99 euro /mnd.

Hoe kan dit?

Is mijn abonnement evt. te upgraden naar 100bel min voor 2,99 euro en hoe gaat dit in zijn werk?



alvast bedankt voor het antwoord.



mvg Snoekbaars




Je hebt nu 50 min/sms voor € 3,99)  € 2,99. Je bent vrij om dit aan te passen 





bij 100bel minuten staat 5 euro

Er staat wel een kattebel achter dat dit wordt gewijzigt naar 2,99 euro per december. geld dit ook voor mij??

dan hoef ik verder geen actie te nemen.




Hoi snoekbaars,



Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)



Klopt het dat het niet om de aansluiting gaat, waarmee je bent aangemeld op het forum? Helaas kan ik daardoor niet meekijken naar de betreffende aansluiting, maar zoals ik het begrijp maak je nu gebruik van de Simyo Zelden welke maandelijks opzegbaar is voor inderdaad €2,99 p.m.



Het is mogelijk om je abonnement te upgraden naar Simyo 100 voor €3 per maand, maar dit is het tarief dat je betaalt, wanneer je je abonnement voor een jaar bij ons vastlegt. De €5 die wordt weergegeven voor Simyo 100 is het tarief bij een maandelijks opzegbaar abonnement.



Zolang je zelf niets wijzigt, zal je abonnement de Simyo Zelden à €2,99 blijven.



Is het zo duidelijk voor je? Als je wil dat ik even meekijk naar je aansluiting, stuur me dan in een privébericht het betreffende 06-nummer, postcode + huisnr. en je geboortedatum 🙂.



@Martijn®️, bedankt voor het meedenken!

Reageer