Ik heb sinds 2011 een abonnement bij jullie, maar ik zie dat de verschillen in de abonnementsprijzen met de concurrentie steeds groter worden.
Zelfs met 7 jaar vaste klant, is mijn abonnement op alle vlakke slechter dan bij de concurrentie:
Simyo:
300min/sms: 5 euro
4GB: 10 euro (zelfs een "actie" sinds vandaag, ik heb nu 2GB voor 9 euro)
1 jaar (kan geen 2 jaar kiezen, anders had ik dat wel gedaan).
Totaal: €15/maand (of €14 met 2GB)
Concurrent, bijv. Simpel:
500sms
Onbeperkt bellen
5GB
2 jaar
Totaal: 10 euro. (1 jaar 12,50)
Of te wel, niet alleen 5 euro goedkoper, maar ook nog eens een veel beter abonnement.
Zonder de actie van vandaag was het verschil zelfs nog groter.
Er wordt vaak geantwoord dat Simyo zich op "klantenservice en/of kwaliteit" richt in plaats van de laagste prijs, maar daar dacht ik ook anders over toen ik met Simyo als enige 13 uur(!) lang storing had van 31dec 23.00 tot 1 jan 12:00 smiddags.
Zijn er nog wijzigingen en/of deals in zicht om lange vaste klanten te behouden? Anders zie ik weinig reden om bij Simyo te blijven.
Beste antwoord door Ashweeta
Bekijk originele reactie