Skip to main content
Op studentmobiel kun je een GSM selecteren icm een Simyo abonnement.

Hiermee kun je deze net iets goedkoper krijgen.



Ik heb inmiddels nog een aantal maanden te gaan (per ongeluk een wijziging opgeslagen met

een jaartermijn eraan vast), maar kan ik dan alsnog deze verlenging aannemen?



Ik wil zeker bij Simyo blijven, maar moet echt een nieuwe telefoon hebben.



Kan dit?
https://www.studentmobiel.nl/shop/abonnement_met_toestel/nieuw/625/simyo-1-jaar





Ik wist niet dat Simyo hier aan meedoet.

Maar een moderator zal je er meer over kunnen vertellen.
Bedankt Koorelle
Hoi Marijn,



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Zo blijft het forum overzichtelijk.



Wat een goede vraag stel je hier 😮 Ik zie dat je op 3 december 2014 je contract hebt verlengd.

Normaal gesproken kun je hier van afzien. Alleen kan dit binnen 14 dagen. Je begrijpt dat die termijn al is verlopen. Het is dus niet meer mogelijk om een annulering door te geven. Je huidige abonnement loopt door tot en met 3 december 2015.



Toen je je bundels ging veranderen moest je ook akkoord gaan met je nieuwe contract. Op Mijn Simyo heb je een akkoord doorgegeven. Je nieuwe jaarcontract heb je daarna per e-mail ontvangen.



Dit betekent dat je voor je huidige abonnement helaas niet nog een contractwijziging kan doorgeven.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



@koorelle, Via StudentMobiel kun je een Simyo abonnement aanvragen met een toestel naar keuze 🙂
@-Naomi: dit is nieuw voor me. Dank je voor je antwoord! 🙂
@koorelle graag gedaan, zo leren we allemaal 🙂
Hoi,



Ik heb even een vraag. Ik heb al meer dan een jaar simyo, maar wil nu via studentmobiel een iphone 6 halen met een grotere bundel dan dat ik nu heb. Ik heb natuurlijk nu mog gewoon simyo en wil ik ook graag behouden. Maar hoe kan ik dat dan het beste doen? Moet ik dan opnieuw simyo bestellen op studentmobiel? Of is er ook een andere manier dat ik mijn simkaart nu gewoon behoud?



Groetjes Elise
Hoi eliseve, welkom op ons forum!



We hebben elkaar gisteravond via Twitter ook al even gesproken :o

Wanneer je via bijvoorbeeld Studentmobiel wilt verlengen, dan is dat niet helemaal een verlenging.

Je kunt dan een volledig nieuwe bestelling doen en nummerbehoud aanvragen. Je krijgt dan via Studentmobiel een volledig nieuwe aansluiting.

Is het zo duidelijk voor je, eliseve?

Reageer