.

Beantwoord

Verlenging sim-only 'Geregeld'

  • 12 February 2012
  • 7 reacties
  • 1734 Bekeken

Badge
Goedenmiddag,

Ik vroeg mij af hoe het zit met het verlengen van mijn abonnement. Het bedrag dat ik nu betaal ben ik over te spreken. Dit word in mijn ogen meer als ik langer dan 12 maanden klant ben, omdat dan de actievoorwaarden vervallen.

Nu ben ik op de website wel iets tegen gekomen waarin staat beschreven welke actietarieven er buiten die 12 maanden gelden, maar dit vond ik een beetje verwarrend dus vandaar dat ik de vraag hier maar even stel.

Een aantal gegevens:

- Simyo geregeld

- 1000 MB internet



Wellicht kan iemand van Simyo zelf mij hier een helder antwoord op geven, gezien het feit deze mensen een overzicht hebben van mijn huidige actie tarief (neem ik aan)..

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.
icon

Beste antwoord door Arie 13 February 2012, 12:32

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +2
Hi P. ten Bruggen,

Uit onze gegevens blijkt dat je op 28-09-2011 bent begonnen met het abonnement. De korting zal lopen tot 28-09-2012.
Na deze datum betaal je € 9,99 voor het Simyo Geregeld abonnement. Voor de internetbundel zal je als de korting is komen te vervallen € 9,95 betalen.

Groetjes,

Arie
Badge
Hoi,


Eerst abo omzetten naar simyo prepaid = €2,50, daarna nieuw abo met nummerbehoud.
Totale kosten €2,50, bespraing per 12 maanden = €36,00

Een beetje omslachtig maar zou moeten werken.
Badge
Hi P. ten Bruggen,

Uit onze gegevens blijkt dat je op 28-09-2011 bent begonnen met het abonnement. De korting zal lopen tot 28-09-2012.
Na deze datum betaal je € 9,99 voor het Simyo Geregeld abonnement. Voor de internetbundel zal je als de korting is komen te vervallen € 9,95 betalen.

Groetjes,

Arie


Hallo Arie,



Bedankt voor je antwoord. Het is mij nu duidelijk hoet het met de kosten zit.



Mvg.
Badge
er wordt hier uitgelegd wat de kosten zullen worden, echter niet hoe opnieuw een abb af te sluiten met opnieuw actie woorwaarden...  hoe zit dat dan?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Moniqie,

Je kunt niet opnieuw een Simyo abonnement afsluiten en dan het al bestaande Simyo telefoonnummer over laten zetten. Je kunt wel al bestaande klant gewoon gebruik maken van de acties. Hiervoor hoef je alleen maar in te loggen en via het tabblad overzicht een wijziging door te voeren. Je kunt dus ook van Simyo Geregeld naar Simyo Geregeld wijzigen. Dus als je nog niet de 50 extra bel/sms minuten hebt, kan je hier alsnog gebruik van maken.

Groetjes,

Alex
Badge
ik heb reeds simyo geregeld met 50 extra sms. die loopt in sep af. kan ik op de verloopdatum mijn abb wijzigen en blijven dan de maandkosten met actievoorwaarden gelden? of ga ik dan meer betalen? is het echt een optie eerst naar prepaid over te stappen met nummerbehoud voor korte tijd en dan weer een abo af te sluiten en opnieuw de actievoorwaarden te krijgen??
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Moniqie,

De korting op de belbundel wordt verlengd. Je ontvangt hier t.z.t. een email over. De extra minuten actie verloopt na 6 maanden. Om dit te voorkomen zou je dus kunnen wijzigen naar dezelfde bundel.

Groetjes,

Alex

Reageer