.

Beantwoord

Verlenging actieprijzen

  • 7 September 2012
  • 3 reacties
  • 956 Bekeken

Ik kreeg deze mail binnen. Toen ik bij simyo kwam, was mijn aanbieding als ik bellen neem, krijg je 50% korting op internet. NU is mijn belbunddel het zelfde "actie" tarief (niet echt actie dus) hetzelfde gebeleven. Maar hoe zit het nu met mijn internet? Want deze actie loopt dus wel af? Dat is vreemd als mijn belbundel wel verlengt word, aangezien mijn soort actie gelinkt is aan de beldbundel...




Beste ..... , 

Simyo waardeert je als vaste klant en daarom hebben we goed nieuws: we verlengen je maandelijkse korting op je Simyo Sim Only abonnement met 1 jaar!

De afgelopen periode heb je extra voordelig gebeld met je Simyo Sim Only abonnement met telefoonnummer 06XXXXXXXX Je huidige actieaanbod blijft ook het komende jaar geldig. Je blijft dus bellen tegen het voordelige actietarief!

Ook een internetbundel?
Al eerder geprofiteerd van het actieaanbod op een internetbundel? Wellicht is de actieperiode al voorbij of loopt deze binnenkort af.

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo vind je onze huidige aanbiedingen onder het tabblad 'Bundels aanpassen'. Activeer een bundel naar keuze en je internet weer tegen actieprijzen!

Wij wensen je ook komend jaar veel bel- sms-, en internet plezier!

Met vriendelijke groet,

Het Simyo Team
icon

Beste antwoord door Alex 10 September 2012, 12:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum moon123,

De korting op de belbundel wordt inderdaad verlengd met 1 jaar. Wat we met de informatie over de internet bundel bedoelen, is dat je als bestaande klant ook gebruik kan maken van de huidige acties. Simyo biedt meerdere acties aan op de website. De acties willen ook wel eens veranderen. Wij willen bestaande klanten ook de mogelijkheid geven om gebruik te maken van de huidige acties. De actie op de internet bundel waar jij op doelt wordt niet meer aangeboden. In sommige gevallen kunnen de huidige internet bundels in het voordeel uitvallen van klanten die eerder 50% korting kregen.

Groetjes,

Alex
Maar ik krijg nu dus wel nog een jaar 50% korting op mn internet? Dus ik blijf precies hetzelfde betalen als het afgelopen jaar?:) 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi moon123,

Nee, je blijft niet hetzelfde betalen als je eerst een internetbundel 1gb voor 4,95 had. Deze actie wordt niet meer aangeboden. Je kunt wel gebruik maken van andere actie prijzen op de internet bundels.

Groetjes,

Alex

Reageer