.

Beantwoord

verlenging abonnement duurder dan nieuw abonnement

  • 6 October 2012
  • 5 reacties
  • 596 Bekeken

Badge +1
Beste lezer, 

Ik heb uw aanbieding die gedaan wordt aan een nieuwe klant vergeleken met het aanbod op verlening.
Als ik als klant bij jullie ga verlengen, ben ik veel duurder uit. 
Hoe kan dit, en kan ik ook gebruik maken van de aanbieding die gedaan wordt aan een nieuwe klant?

Mvg

Patrick Brom
icon

Beste antwoord door Arie 8 October 2012, 15:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Beste brom2702,

Het is voor mij niet volledig duidelijk wat je bedoeld. Op welke manier ben je volgens jou duurder uit dan nu? Misschien ben je ook nog niet op de hoogte van het feit dat wij je korting hebben verlengd tot 25-09-2013.

Groetjes,

Arie
Badge +1
Beste Arie,

Momenteel betaal ik redelijk veel per maand met kortingen. Dat betekent 9,99 eur minus 3 euro korting = 6,99 eur per maand. Dit met 10 eur voor internet is 17 eur .

Ga ik af op de aanbieding voor nieuwe klanten, betaal ik 13,50 € per maand, met 200 (6 €) minuten bellen en 500 mb internet (7,50 €) (Ik moet een aanpassing doen, 1000 mb is teveel voor mijn gemiddeld verbruik).

Ga ik nu kijken wat ik betaal als ik op de "persoonlijke" verlenging afga, via mijn Simyo dan betaal ik 10 eur voor 500 mb internet, en via de aanbieding voor nieuwe klanten betaal ik 7,50 €. Dit wordt dan totaal 16 € met 200 belminuten erbij.. U ziet het verschil. Niet veel, maar toch.

Graag wil ik ook in aanmerking komen voor de korting die nieuwe klanten krijgen. Dus 13,50 € ipv de 17 € die ik nu kwijt bewn met kortingen.
Kan ik dit zo regelen, of moet ik mijn abonnement eerst opzeggen en dan een nieuw contract aangaan?

Mvg

Patrick Brom
Badge +2
Beste brom2702,

Je kan dit heel simpel aanpassen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Nadat je bent ingelogd kan je onder het tabblad 'overzicht' klikken op bundels aanpassen. Vervolgens stap je dan over naar een jaar abonnement en kies je de door jou gewenste bundels. Op deze manier ben je inderdaad goedkoper uit dan je bent. Echter heb je dan wel 500 MB in plaats van 1 GB. Als dit voor jou voldoende is dan is dit inderdaad de meest logische keuze.

Groetjes,

Arie
Badge +1
Beste Arie,

Waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg geweest in mijn vraagstelling, maar ik zie nu dat ik hetzelfde aanbod krijg als nieuwe klanten. Dus het lijkt dat de boodschap is overgekomen.

Tot dusver dank,

Ik ga de aanbieding in overweging nemen en afzetten tegen meerdere mogelijkheden.

Mvg

Patrick brom
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Patrick,

We houden je graag binnenboord :D

Groetjes,

Alex

Reageer