.

Beantwoord

Verlengen via studentmobiel, kan dat?

  • 13 September 2014
  • 1 reactie
  • 423 Bekeken

Hi Simyo,

Mijn jaarabbonement loopt over iets meer dan maand bij jullie af. Ik wil nog een jaar bij jullie blijven. Echter wanneer ik via studentmobiel een abbonement bij jullie afsluit kan ik via studentmobiel goedkoop een nieuwe telefoon bij mijn abbonement krijgen (eentje die niet in jullie telefoonshop op de simyosite staat). Als ik dus via studentmobiel dat abbonement wil afsluiten, is het dan nodig om eerst mijn abbonement hier op te zeggen? En kan ik dan mijn nummer wel gewoon behouden en zou ik opnieuw aansluitkosten moeten betalen?

Met vriendelijke groet,

Daan
icon

Beste antwoord door Kim 15 September 2014, 14:39

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Daanvdb, welkom op het forum van Simyo!

Je kan via Studentmobiel opnieuw een abonnement met Nummerbehoud bij ons aanvragen. Je hoeft dan niet zelf je abonnement op te zeggen, dat gebeurt automatisch wanneer we je 06-nummer overzetten.
Je zal wel de aansluitkosten à €14,99 moeten betalen, omdat we een compleet nieuwe aansluiting voor je aanmaken.

Wanneer je besluit via Studentmobiel een bestelling te doen, raad ik je aan nadat je de Welkomstmail hebt ontvangen, onder vermelding van je tijdelijke Simyo nummer, een e-mail te sturen naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email] met daarin de boodschap dat je via Studentmobiel een nieuw abonnement afsluit en daarom graag wil dat het verzoek tot nummerbehoud wordt goedgekeurd.

Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂

Reageer