Skip to main content

Ik heb een 1 jarig contract sim-only bij Simyo dat binnenkort afloopt. Ik kan nu als ik wil verlengen, maar als ik bij bellen.com kijk, is daar een actie voor dezelfde prijs als bij Simyo, maar als ik daar een contract voor 1 jaar kies, dan krijg ik nog 10 euro korting en een bol cadeaukaart van 30 euro. Kan ik via deze weg mijn contract verlengen?

Die actie is voor nieuwe klanten. Telt dus niet voor het verlengen van je abonnement.


Hallo @Marja2024 die vraag kun je dus beter aan bellen.com stellen.

Simyo doet niet aan cadeaubonnen en kortingen.

Binnen 4 maanden voor het einde van je contract kun je verlengen met de huidige tarieven die Simyo aanbiedt, in de regel goedkoper dan je huidige contract en als het niet (veel) goedkoper is dan wel meer waar voor hetzelfde geld.

De verlenging gaat dan per de 1e van de komende maand in.

 


Hallo @Marja2024 die vraag kun je dus beter aan bellen.com stellen.

 

Hoezo? Mijn antwoord is 100% correct. Dat blijkt uit de informatie die op hun site staat en als je wilt gaan bestellen en je klikt aan: ik ben al een Simyo klant, krijg je deze tekst te zien: 

Dit is al een Simyo nummer. Log in op Mijn Simyo en regel daar al je abonnementszaken.


Hallo @Marja2024 misschien heb ik je verkeerd begrepen.

Kan ik via deze weg mijn contract verlengen?

Met die zin bedoel je waarschijnlijk verlengen via bellen.com.

Alleen worden de cadeaus dan door bellen.com gegeven,maar niet door Simyo.

Ik heb zojuist bellen.com bekeken, jeverlengt bij bellen.com en bellen.com geeft je die cadeaus.

Ik kan vanaf morgen ook verlengen, ga ik ook eens kijken of dat via bellen.com kan bij Simyo.

 

 

 

 


Ja JanD, ik bedoel verlengen via bellen.com,


Reageer