Hallo,
bij het verlengen van mijn abonnement met telefoon verlies ik mijn huidige bundel (20 gb > 40gb). Deze werd altijd verdubbeld omdat ik KPN klant ben. Omdat Simyo de in de tussentijd de simyo compleet voorwaarden heeft aangepast verlies bij verlenging dus 10gb. Oftwel als ik er voor kies om mijzelf weer voor twee jaar vast te leggen als klant bij Simyo wordt ik dus beloont met een downgrade van mijn abonnement. Ook bij het bellen van de helpdesk kreeg ik hetzelfde te horen en dat ze niets voor mij kunnen betekenen. Persoonlijk ben ik als niet erg onder de indruk van deze service en ik ben het ook niet van Simyo gewend. Omdat ik altijd erg tevreden ben gewenst over de service en kwaliteit van Simyo is om deze reden ondertussen ook mijn hele gezin klant bij Simyo. Ik vind de het dus ook oprecht vervelend dat mijn huidige bundel niet wordt voortgezet en ben vooral niet te spreken over de starre houding.
Ben benieuwd naar de reactiesÂ
Gr Gijs