Skip to main content
Beantwoord

verlengen onvoordeling wat nu?

  • 16 August 2024
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo,

bij het verlengen van mijn abonnement met telefoon verlies ik mijn huidige bundel (20 gb > 40gb). Deze werd altijd verdubbeld omdat ik KPN klant ben. Omdat Simyo de in de tussentijd de simyo compleet voorwaarden heeft aangepast verlies bij verlenging dus 10gb. Oftwel als ik er voor kies om mijzelf weer voor twee jaar vast te leggen als klant bij Simyo wordt ik dus beloont met een downgrade van mijn abonnement. Ook bij het bellen van de helpdesk kreeg ik hetzelfde te horen en dat ze niets voor mij kunnen betekenen. Persoonlijk ben ik als niet erg onder de indruk van deze service en ik ben het ook niet van Simyo gewend. Omdat ik altijd erg tevreden ben gewenst over de service en kwaliteit van Simyo is om deze reden ondertussen ook mijn hele gezin klant bij Simyo. Ik vind de het dus ook oprecht vervelend dat mijn huidige bundel niet wordt voortgezet en ben vooral niet te spreken over de starre houding.

Ben benieuwd naar de reacties 

Gr Gijs

Je hoeft niet te verlengen @Gijs Vrolijk , dat is een misverstand, als het niet voordelig voor je is, houd je gewoon je huidige bundel aan en ga je er niet op achteruit in jouw geval.

 

 


Hoi @Gijs Vrolijk,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Er zijn inderdaad nieuwe Simyo compleet voorwaarden van toepassing op de nieuwe abonnementen. De bundels worden niet meer verdubbeld maar je ontvangt extra GB. 

Als bestaande klant kan je nog wel gebruik maken van de oude Simyo compleet voorwaarden zolang je geen verlenging doet zoals @JanD aangaf. Bedankt voor je hulp! 😊

Wil je dus de oude voorwaarden en je 40 GB bundel behouden kan je de aansluiting houden zoals het is en geen verlenging doorvoeren. 

Groetjes,
Ashley


Reageer