Skip to main content
Wilde mijn abonnement wijzigen van maandelijks opzegbaar naar jaarlijks en tegelijkertijd mijn internetbundel ophogen naar 500 Mb echter de button 'abonnement wijzigen' om de actie definitief te maken blijft grijs/groen ?! waarom is dit ? Is het niet mogelijk om naar een jaarabonnement te switchen ? De mogelijkheid wordt wel geboden op de pagina 'Mijn Verbruik' ?!
Kan wel, heb ik gisteren nog gedaan. Probeer het nog eens / gebruik een andere browser.
Hi Wist, welkom op het forum!



Ik wilde je bijna de tip van ahmed_a aanraden om te proberen, maar net op tijd viel me op dat je een Simyo Zelden hebt.

Die bundel is er niet in de jaarvariant, wat die bieden we al een tijdje niet meer aan.

Wat je in dit geval het beste kunt doen is je belbundel aanpassen naar de Simyo 100 voor 1 jaar: 100 minuten/SMS voor €3.

Meer voor minder dus :)





ahmed_a; dank je voor het meedenken!
Dankje voor dit prima advies Ernst. Gaan we zeker opvolgen !



Grtz Willem.



Hi Wist, welkom op het forum!



Ik wilde je bijna de tip van ahmed_a aanraden om te proberen, maar net op tijd viel me op dat je een Simyo Zelden hebt.

Die bundel is er niet in de jaarvariant, wat die bieden we al een tijdje niet meer aan.

Wat je in dit geval het beste kunt doen is je belbundel aanpassen naar de Simyo 100 voor 1 jaar: 100 minuten/SMS voor €3.

Meer voor minder dus :)





ahmed_a; dank je voor het meedenken!


Dankje voor dit prima advies Ernst. Gaan we zeker opvolgen !



Grtz Willem.




Hoi Wist,



Helemaal top! Ik zie dat je de wijziging ook al hebt gedaan, dus dat gaat helemaal goed komen 🙂 Op 01-06-2014 gaan je nieuwe bundels in!



Voor vragen of opmerkingen weet je ons te vinden 🙂

Reageer