.

Beantwoord

Verlengen abonnement, waarom lukt dat niet?

  • 1 February 2015
  • 3 reacties
  • 780 Bekeken

heb al meerdere mails ontvangen om mijn abonnement te verlengen. In deze mails staat dat als ik klik op nog een jaar, nadat ben ingelogd, dat mijn abonnement automatisc met een jaar verleng wordt. Waarom krijg ik dat dan niet te zien als ik meerdere keren aangeef om te verlengen?

Wil simyo haar klanten kwijt? dan ben je op de goede weg.
icon

Beste antwoord door Ruud 2 February 2015, 13:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Toosvmeel

Waar geef je aan dat je wilt verlengen. Is dit een link in je mail, of op je persoonlijke pagina?

Het zou zo moeten zijn dat als je naar je persoonlijke pagina gaat nadat je bent ongelogd op simyo.nl, je je bundels kan aanpassen.
Als je iets naar beneden scrolt zie je jou abonnementsvorm staan. Zie je dit? (mijn abonnement aanpassen)

Komt je verder met deze hulp of nog niet. Graag hoor ik van je.
Reputatie 7
Badge +9
heb al meerdere mails ontvangen om mijn abonnement te verlengen. In deze mails staat dat als ik klik op nog een jaar, nadat ben ingelogd, dat mijn abonnement automatisc met een jaar verleng wordt. Waarom krijg ik dat dan niet te zien als ik meerdere keren aangeef om te verlengen?

Wil simyo haar klanten kwijt? dan ben je op de goede weg.


Gewoon negeren die mails. Als je namelijk niets doet wordt je abonnement gewoon voortgezet onder exact dezelfde voorwaarden als toen je hem afsloot, alleen kan je dan elke maand opzeggen wat eerst niet kon (althans niet kosteloos). Niets doen zou ik zeggen dan blijf je gewoon klant bij Simyo.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Toosvmeel ,

Welkom op ons forum:) Laat ik eerst even aangeven dat Simyo juist dol is op haar klanten. Stuk voor stuk. Dat is waarom jij de e-mails ontvangt met een aanbieding om je abonnement te verlengen.

Het is maar goed in jouw geval dat het niet is gelukt. Jij maakt nog gebruik van een hele goedkope belbundel. Tegenwoordig is deze een Euro duurder. Verlengen is voor jou, zelfs met de de aanbieding, niet rendabel;)
Als je namelijk niets doet wordt je abonnement gewoon voortgezet onder exact dezelfde voorwaarden als toen je hem afsloot, alleen kan je dan elke maand opzeggen wat eerst niet kon
Dit is in jouw geval dus een heel goed advies:D

Is je vraag zo beantwoord?

Heren bedankt voor de hulp!

Reageer