Skip to main content

In de Simyo-app staat dat ik kan verlengen vanaf 27-11-2024 bij einddatum contract 28-02-2025, dat is dus 3 maanden voor einddatum contract.

Het is toch zo dat je 4 maanden voor einde contract kunt verlengen, dus, in mijn geval, vanaf 27-10-2024.???

Ik heb eind vorige maand het contract van mijn vrouw verlengd 4 maanden voor einde contract.

Is de verlengdatum gewijzigd of staat het fout in de app???

Zie bijgaande schermafbeeldingen:

Zo staat het in de website Mijn Simyo

Zo staat het in de app MijnSimyo

@JanD Bij mij staat in ‘Mijn Simyo’ de onderstaande tekst. Staat er bij jou iets anders?

Hallo @Katana ,in de app staat dus 27-11, wat dus 27-10 moet zijn, volgens mij 

OK. Maar mijn vraag is wat er bij jou staat in Mijn Simyo (dus niet in de app). Kijk eens bij Instellingen / Abonnement. Staat daar bij jou dezelfde tekst als bij mij?

Hallo @Katana , ik kijk er vandaag even naar.

Hallo @Katana , ik kijk er vandaag even naar.

Hallo @Katana bij mij staat ook 4 maanden op de website, dan staat het in de app fout.

Best moderatieteam, willen julie daar even aandacht aan schenken dat het in de app gecorrigeerd wordt???

Hoi @JanD,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Je kan 4 maanden voor einddatum van je contract verlengen zoals @Katana ook aangaf. Bedankt voor je hulp! Je kan dus vanaf 27-10-2024 je abonnement verlengen. 

De datum die je dus ziet in je mijn Simyo is een weergave fout. Ik heb dit gelijk doorgezet naar de juiste afdeling. Bedankt voor het melden!

Groetjes,
Ashley

Bedankt voor je reactie @Ashley , ik weet genoeg.

Reageer