Skip to main content
Hoi,

Ik kreeg de melding in de Android app (Lenovo P2) dat ik oude bundels gebruik en bij aanpassen (zelfde kosten overigens) wat extra's en gratis MBs krijg. Klikken op verlengaanbod levert een lege witte pagina in de app op. Omdat de melding aangaf dat dit inging bij aanpassen bundels heb ik dit maar gewoon gedaan.

Mijn vraag is nu of deze extra MBs nu ingaan of niet? Ben benieuwd!
Log even in op je MijnSimyo pagina (niet de app dus) en kijk naar je bundels voor volgende maand incl. kosten. Als deze anders zijn dan nu weet je genoeg toch :)



Dit kun je overigens wel gewoon via de app zien.
Ha Ray, dank je. Ik kan idd zien welke bundels geactiveerd zijn, maar er lijken geen extra (bonus) MBs uit het verlengaanbod bij te zijn gekomen. Hoe krijg ik deze MBs nu wel? ( Kan ze wel ff gebruiken namelijk 😉
Ik weet niet wat het aanbod was een kan ook niet inzien waar jij recht op hebt. Dus misschien helpt het als je verteld hoeveel MB's je maandelijks hebt en zou moeten krijgen na verlenging.
Ik heb hetzelfde. Een nieuwe pagina die opent met de titel "jouw verlengaanbod" geeft de indruk dat het hier om een specifieke aanbieding zou kunnen gaan. Ook omdat er melding is gemaakt van extra/bonus MB's. Ik weet ook niet of die afwijkt van het gewone overzicht. De pagina was immers blanco.



Het gewone overzicht laat verder niks speciaals zien: precies dezelfde bundel die ik al heb.
Check. Dat bedoel ik idd. Mijn bundel is gewoon hetzelfde gebleven 300min/1000mb, maar dan in de nieuwe variant. De extra MBs laten nog op zich wachten. 😉
Hi Jelle,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik kan me voorstellen dat je heel nieuwsgierig en blij werd van het idee van een verlengaanbod. Ik zie dat jij al 's eerder verlengd hebt met een jaar. Dat kun je bij Simyo maar één keer doen. Je kunt dus maar één keer verlengen na je jaarcontract. Daarna verandert je contract in een maandelijks opzegbaar contract. Toch kun je gewoon gebruik blijven maken van alle verlengbundels. Win win!



Maar dat betekent dus wel dat er geen extra MB's zijn - je maakte al gebruik van de goedkoopste bundels. Je hebt je bundels dus gewijzigd, maar je hebt straks nog steeds 300 minuten (€ 5,-) en 1000 MB (€ 6,-) voor precies dezelfde prijzen.



Heb je hier nog vragen over?



@ Emiel77, welkom op het Forum! Ik zie dat voor jou precies hetzelfde geldt. Je hebt al 's verlengd, waardoor je niet nogmaals kunt verlengen. Wel kun je voor eeuwig de verlengbundels blijven gebruiken.



@ Ray, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane
Ok dank voor de heldere uitleg. Het zou fijn zijn als er iets aan de blanco pagina bug en melding in de app wordt gedaan want dat is toch een beetje een dooie mus...
Hi Jelle,



Je hebt gelijk! Dat zou zeker fijn zijn. Geen zorgen, we zijn ermee bezig! Dit zal gauw niet meer gebeuren.



Groetjes,

Jihane

Reageer