Skip to main content
Als ik bij 'mijn simyo' de bundel wil aanpassen zoals word aangegeven in de mail dat voor 1 november kan.

Kan ik er niet omheen waarom je keuze hebt 'jaarvoordelig' en 'nog een jaar' deze laatst genoemde word in de mail beschreven als optie voor 'trouwe bellers' en dat deze extra voordelig is.

Is het nu zo dat jaarvoordelig 1 jaar abonnement is en het 'nog een jaar' 2 jarig abonnement, of dat laatst genoemde ook verlenging is van 1 jaar maar dan met 'trouwe bellers' korting?



Wie helpt mij hiermee?
Hoi Ivo Eenink, welkom op het Simyo forum!



Goed dat je via deze weg je vraag stelt 🙂 Als je kiest voor de optie "Nog een jaar Extra voordelig" dan verleng je je abonnement met een jaar. Met een jaarabonnement ben je voordeliger uit. Wanneer je de optie laat staan op "Jaar voordelig" dan verandert je huidige abonnementsvorm niet. Je behoudt dus een maandelijks opzegbaar abonnement. Wanneer je klikt op de optie "Nog een jaar Extra voordelig" dan zie je als het goed is ook de bundelprijzen veranderen.



Is je vraag beantwoord?
Thanks ja dan is het duidelijk!
Hoi Ivo Eenink,



Fijn dat de uitleg van Naomi duidelijk is! Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury
Heb ook maar ergens op gedrukt waardoor ik weer voor een jaar aan jullie vastzit 🆒 . Andersom kan ook natuurlijk. 😛
Ahá, fijn dat we weer een jaar extra mogen genieten van de leon 😉!

Reageer