Skip to main content
Ik heb een tring-simyo bundel, dat is 1 GB internet en 1000 belminuten /sms, en ik wil m verlagen. Met alle wifi overal heb ik aan 500 mb meer dan genoeg en ik bel tegenwoordig ook veel minder, ongeveer 300 minuten nodig. Om het te kunnen verlagen moet ik eerst mijn bundel uitzetten (snap ik) maar dan krijg ik de melding dat ik pas een nieuwe internetbundel kan bestellen als deze beeinigd is! Dat is niet de bedoeling, en ik wil ook geen nieuwe simkaart, ik wil van deze bundel af en een lagere bundel nemen. Ik wordt overal rondgestuurd op de site en de 'help' zegt ook niks zinnigs. Help! 
Ik denk dat je dan moet overstappen naar Simyo. Dus ook sim-kaart omzetten ect.
Weet je t zeker dat er niks anders mogelijk is voor mij? Heb de neiging om dan over te stappen naar een ander...... als ik toch dat gedoe moet doorstaan.



Ik denk dat je dan moet overstappen naar Simyo. Dus ook sim-kaart omzetten ect.


Waarom zou je overstappen?



Je hoeft niet opnieuw aansluit kosten te betalen.

Je kunt bij Simyo als een van de weinige providers je bundel maandelijks aanpassen.



Een moderator zal je morgen hier meer over uitleggen.
Omdat ik mijn bundel dus niet kan verlagen, zoals jullie steeds zeggen, en ik kan ook niet de bundel 'uitzetten' zoals in de help staat, en als ik tring-simyo opzeg en een nieuwe bundel uitkies sta ik gewoon weer te boek als 'nieuwe klant'  (niet via 'mijn symio' meer maar openbare pagina), dus moet ik wachten op simkaart en toch wel betalen voor aansluitkosten en ook wachten tot alles geregeld is. Ik hoop dat ik morgen hoor hoe ik mijn simyo-tring kan omzetten tot alleen simyo, ben helemaal gefrustrreerd van het proberen en dat het niet lukt, terwijl jullie dr zoveel reclame voor maken. Bedankt voor je hulp tot nu toe, ik hoop morgen meer te weten te komen via de moderator. Thanx!
oh ja, als ik simyo-tring op wil zeggen geeft ie de melding dat ik pas nieuwe internetbundel mag nemen als de oude echt is afgelopen. Ik wil dat t in elkaar overgaat.
Hoi Niset,



Welkom op het forum



Je maakt gebruik van een (oud) Tringg abonnement. Deze kent maar 1 vorm en wijzigen is daardoor niet mogelijk.



Als je wilt kiezen voor lagere bundels kan je overstappen op een Simyo Sim Only abonnement door een bestelling te plaatsen op www.simyo.nl. Je ontvangt binnen 3 werkdagen je nieuwe simkaart voor je Sim Only aansluiting.



Wanneer je de bestelling hebt afgerond, ontvang je een welkomstmail van ons met daarin het tijdelijk Simyo nummer. Als je onder onder vermelding van dit tijdelijke nummer een e-mail stuurt naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email] met de juiste gegevens voor het nummerbehoud, dan zal onze afdeling Nummerbehoud het verzoek aanpassen naar je Tringg-nummer.



Als Tringg klant kan je kosteloos overstappen op een Simyo Sim Only abonnement. Wel worden de aansluitkosten automatisch op je eerste factuur berekend. Wanneer deze in rekening zijn gebracht, kun je ons een bericht sturen. Wij zullen de aansluitkosten dan vergoeden.



Heb ik hiermee antwoord gegeven op je vraag?

Reageer