Skip to main content
Hallo,

Bij het registreren werd ik - volgens mij - gevraagd om mijn voornaam, achternaam en bedrijfsnaam in te vullen. Op een of andere manier staat mijn bedrijfsnaam nu als achternaam geregistreerd en bestaat mijn voornaam op de overeenkomst en in alle correspondentie uit een combinatie van mijn voor- en achternaam.



Kunnen jullie dit aanpassen?

Vriendelijke groet,

Erwin
Zal vast kunnen als je een KvK kopie kunt mailen naar de klantenservice.

Maar eerst even een moderator afwachten.

Ik ben slechts een forum koe.

🙂
Hoi rwinrwin, welkom op het Simyo forum :)



Omdat Simyo alleen abonnementen verkoopt voor particulieren, hebben we daar een speciale manier voor om toch aan de vraag te voldoen.



Zoals je de gegevens nu hebt ingevuld, is precies hoe we bedrijfsnamen moeten noteren. Bij het vakje "voornaam" schrijf je je voor + achternaam en bij het vakje "achternaam" hoort je bedrijfsnaam te staan.



Bij alle communicatie gebruiken wij normaal gesproken alleen de voornaam. In de e-mails en op Mijn Simyo. Maar ik kan je verzekeren dat je bedrijfsnaam op je factuur komt te staan. Dit is waar het uiteindelijk om draait, toch? :)



Bedankt voor je reactie, koorelle!
Bedankt. Vreemd, maar helemaal duidelijk.
Hoi rwinrwin,



Blij dat het nu helder is.



Mocht je toch met vragen zitten dan kan altijd hier terecht 🙂

Reageer