.

Beantwoord

Verkeerde berichten mbt abonnementswijziging. Wat houden deze in?

  • 1 November 2015
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Ik kreeg net een email van simyo met daarin wijziging van mijn abbonnement naar 500.
Daar klopt niets van.
Ik heb mijn abonnement met gebruik van de actie iets aangepast naar 300 met extra data, dat is ook te zien in mijn account.

Gaat er iets mis binnen simyo?

Tevens van een ander abonnement , met dezelfde actie verlengd, kreeg ik de melding dat het abonnement was beëindigd.
In dat account staan de nieuwe situatie ook goed,
Klopt dus ook niets van.

Ik ben bang dat er meer problemen zijn bij simyo.

Verder uiterst tevreden met simyo
icon

Beste antwoord door Estelle 3 November 2015, 12:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ja er gaat zeker iets mis bij Simyo, heb ook die meldingen ontvangen

Zij willen dat we voor 5 nov onze bundels aanpassen, en ineens hebben we geen bundels meer,en moeten we buiten onze budels betalen......

Verder ben ik ook tevreden over simyo,maar dat ze nu maar eerst dit oplossen,voor we hele hoge kosten krijgen
Ik kreeg vannacht een mail dat het 500Mb abonnement was beeindigd.
Nou, dat klopt, want we zouden 500Mb+50% = 750Mb krijgen 😉
Reputatie 2
Badge +5
Hoi allemaal,

Welkom op het Simyo forum!

Ik kan begrijpen dat de e-mails verwarrend zijn. Jullie hoeven je geen zorgen te maken :D

Omdat jullie alle drie aangeven dat jullie je internetbundels gewijzigd hebben, weet ik waarom jullie de e-mails ontvangen hebben. De e-mail is simpelweg een bevestiging dat je oude bundel beëindigd is. Op Mijn Simyo kun je precies zien welke internetbundel je nu hebt :P

Als jullie nog hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Estelle

Reageer