Skip to main content

.

Werd deze week verrast door een aankondiging van verhoging. Piknt detail is dat ik nu betaal voor een dienst die ik niet kan gebruiken omdat ik een iphone 11 gebruik en deze (momenteel) niet werkt met Simyo… Bij een melding hiervan zijn mijn gegevens genoteerd en kwam ik op de lijst voor een oplossing en zou dit per mail bevestigd krijgen… Geen mail gehad (tot nu toe) maar wel dus deze aankondiging…

Ben wel beetje verbolgen over deze “klantvriendelijkheid” en heb gelukkig opzeggen per maand en ga daar volgende maand ook echt gebruik van maken als dit nog lang zo blijft...

Hoi @Bert66 ,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je nog steeds problemen ervaart. Ik heb je situatie intern opgezocht en zie inderdaad dat je hier recent een klacht over hebt ingediend.

Er zijn meerdere klanten met dezelfde klacht bij ons gekomen, en het heeft helaas even geduurd voordat we een passende oplossing konden vinden. Hierdoor is er een wachtlijst ontstaan van klanten die we zo snel mogelijk proberen te helpen.

De klanten die inmiddels geholpen zijn, zijn bijna allemaal tevreden over de oplossing. Ik heb intern navraag gedaan en heb vernomen dat je inmiddels bent geïnformeerd over de oplossing en de vervolgstappen. Ik hoop dat je hiermee verder kunt en dat dit je probleem snel zal oplossen.

Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Seren

Goedemiddag Seren,

Heb inderdaad een oplossing aangeboden gekregen en ben (hoop ik) nog in gesprek om die voldoende passend te maken vanwege wat bijzondere omstandigheden kwa bereikbaarheid. Neem aan dat we daar wel uitkomen. Zoniet laat ik het even weten.

alvast bedankt

Bert

Had aangegeven als we er niet uit zouden komen dat ik het zou laten weten maar mijn probleem is naar volle tevredenheid opgelost! Dat wilde ik toch even laten weten😁

m.v.g.

Bert

Hi @Bert66,

Bedankt voor de update.

Fijn om te horen dat je tevreden bent met de oplossing! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer