Skip to main content
Beste Simyo,



Net een uur geleden is mijn abbonement ingegaan (250+50 geregeld + 1024 MB vaak, maandelijks opzegbaar).

Ik heb dit iets meer dan een maand geleden aangevraagd en vandaag is mijn nummer overgezet. Alles prima geen klachten en soepel verlopen.

Vlak nadat ik het een maand geleden aanschafte dacht ik al dat ik eigenlijk het 1500Mb abbo had willen nemen. Probeerde toen via de site direct op te hogen maar kon nog niet. Ik dacht geen probleem dan wacht ik tot mijn nummer over is (vandaag) wanneer het wel kan via de site.

Nu zie ik to mijn grote schrik dat er ineens hele andere tarieven gelden als ik naar 1500MB zou gaan. Zou dan van 9,99 (incl kortig) voor 1024Mb naar 17,50 (ipv 12,50 zoals kort geleden het geval zou zijn geweest) gaan.

Das een flinke verhoging voor iemand die binnen 1 uur zijn abbo aanpast. Is het niet mogelijk om nog tegen de tariefstructuur die ik bij aanschaf had naar 1500 te gaan (dus 12,50).

Vermoed dat eea komt door nieuwe onderscheid tussen jaar en maand opzeggen.



Hoor het graag
Beste glennv,



Helaas is het niet mogelijk om nog gebruik te maken van de oude actievoorwaarden. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.



Groetjes,



Arie

Reageer