.

verbruikskosten kloppen niet

  • 17 April 2012
  • 2 reacties
  • 893 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb sinds maandag 16 april 2012 een Simyo abonnement, wat schets mijn verbazing: ondanks dat er niet mee gebeld of ge smst is staat er bij mijn overzicht het tegendeel! Er staat zelfs dat ik naar het buitenland ge smst heb!
Ik ben bang dat er iets drastisch mis gaat!
Graag uitzoeken!

2 reacties

Hallo,


Bij mij is hetzelfde gebeurd, met mijn nieuwe toestel nog niet ge sms t, toch twee sms sen naar het buitenland afgeschreven van mijn tegoed.
Als ik bel naar de service desk, blijkt de telefoon centrale in onderhoud te zijn.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum New customer en frens,

New customer, Je abonnement is ingegaan op 16 april. De maand april heeft 30 dagen en dus heb je in deze maand nog 14 dagen tegoed van je Simyo abonnement.

De sms naar het buitenland is afkomstig van Facetime. Waarschijnlijk maak je gebruik van een Iphone en is de sms verzonden naar +447786205094. Het verstuurde smsje is een activatie sms voor Facetime. Dit doet de Iphone automatisch en is toestel gerelateerd. Hier kan Simyo helaas niets aan doen.

Klik hier als je niet zeker weet wat Facetime is. Voor uitleg over de kosten en het activatienummer klik je hier.

Groetjes,

Alex

Reageer