Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb sinds 13-01-13 mijn abbo bij jullie. Echter zie ik nu dat ik al 13 mb verbruikt zou moeten hebben terwijl dit maar 9mb is. 

Dit is gemeten met een bekende verbruiksmeter en deze app klopte precies met mijn vorige provider, dus de app werkt goed.



Wordt er per MB ook nog een aantal extra KB bij jullie in rekening gebracht ?



Mvg

Arjon Bakker 



EDIT : Volgens de teller per dag. Heb ik op 13-01-13 8.36 MB verbruikt. Volgens jullie 12. 

en op 14-01-13 heb ik 855,6 kb verbruikt .. volgens jullie plusminus 400 kb.



Ergens klopt iets niet en hier zou ik graag uitleg over willen.



Mvg

Arjon Bakker 
Welkom op het forum Arjon Bakker,



Helaas hebben wij nog geen officiële Simyo app. Tot die tijd kun je wel gebruik maken van andere mb meters, maar je moet er rekening mee houden dat dit geen officiële Simyo apps zijn. Het is mogelijk dat er een klein verschil te zien is. Daarnaast wordt het verbruik bij Simyo met een vertraging verwerkt. Hierdoor loopt het ook niet gelijk met een app. Het verbruik zoals het op je persoonlijke Simyo pagina wordt weergegeven komt rechtstreeks uit ons systeem. Ik raad je daarom aan om je hier aan vast te pinnen.



Groetjes,



Alex
Welkom op het forum Arjon Bakker,



Helaas hebben wij nog geen officiële Simyo app. Tot die tijd kun je wel gebruik maken van andere mb meters, maar je moet er rekening mee houden dat dit geen officiële Simyo apps zijn. Het is mogelijk dat er een klein verschil te zien is. Daarnaast wordt het verbruik bij Simyo met een vertraging verwerkt. Hierdoor loopt het ook niet gelijk met een app. Het verbruik zoals het op je persoonlijke Simyo pagina wordt weergegeven komt rechtstreeks uit ons systeem. Ik raad je daarom aan om je hier aan vast te pinnen.



Groetjes,



Alex





Heey Alex,



Maar hoe kan het dan dat het bij julile niet werkt. En ik al 2 jaar bij mijn vorige provider PRECIES klopte op de KB nauwkeurig?? Daar is geen Offciele SImyo MB meter voor nodig. 



Zo kan ik ook wel een 1GB abbo verkopen als de klant maar werkelijk 600 mb bijvoorbeeld krijgt. 



met vriendelijke groeten,

Arjon
Hoi Arjon Bakker,



Over andere providers kan ik geen uitspraken doen. Ik kan alleen aangeven dat het verbruik op je Simyo pagina niet real time wordt weergegeven. Er zal dus altijd een vertraging in zitten. Daarom zie je ook staan tot wanneer het is bijgewerkt. Dit verbruik komt echter wel uit ons systeem en wordt correct geregistreerd.



Groetjes,



Alex

Reageer