.

Beantwoord

Verbruik in minuten klopt niet

  • 15 March 2013
  • 10 reacties
  • 866 Bekeken

Beste Simyo,

mijn vraag gaat over het verbruik van mijn bel/sms bundel, wat ik online kan checken. Ik heb sinds ik een sim only bij jullie heb afgesloten (sinds gisteren) slechts 3 minuten gebeld en 2 smsjes verstuurd, dit kan ik ook terug vinden in de specificaties online. Echter als ik kijk hoeveel ik nog over heb van mijn bundel staat hier wel 53 min/sms (van een bundel van 100 min/sms). Ik begrijp niet waar dit getal vandaan komt en naar mijn mening klopt dit ook niet. Ik hoop dat u mij hier verder mee kunt helpen.

Met vriendelijke groeten, Laurien
icon

Beste antwoord door RicoK 15 March 2013, 11:16

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Hallo Laurien4,

Je bundel is pro rato verrekend over de maand. Als die gisteren 14/03 is ingegaan heb je nog grofweg 50% over van de bundel voor de maand maart. Vanaf 01/04 heb je een volledige bundel.
Hallo Laurien4,

Je bundel is pro rato verrekend over de maand. Als die gisteren 14/03 is ingegaan heb je nog grofweg 50% over van de bundel voor de maand maart. Vanaf 01/04 heb je een volledige bundel.


Bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Graag gedaan!
Badge
Jij maakt ook graag de mensen blij heh RicoK! ????
Reputatie 7
Doe m'n best!
Hoe moet ik betalen?
Reputatie 7
Hallo naima12,

Iets meer info is misschien op zijn plaats.

Wat wil je betalen? Wil je nieuw prepaidtegoed aanschaffen? Wil je je simonly maandbundel(s) betalen? Wil je je 'hoog verbruik' (af)betalen?

NB Had je misschien niet beter een nieuw topic kunnen openen?
Betalen kan! Naar mijn rekening graag..
Reputatie 7
Badge +9
Jij maakt ook graag de mensen blij heh RicoK! ????

Daartoe zijn wij op deez aard' :p

Snap dat dan. 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Laurien4,

RicoK is me voor en geeft het juiste antwoord op je vraag. In dit topic kun je uitgebreide informatie over je eerste factuur vinden.

@naima12. Ik heb je vraag een eigen topic gegeven. Je kunt je vraag en mijn antwoord hier vinden. Probeer in het vervolg te letten op waar je je vraag stelt. Ook is handig als je in het vervolg meer informatie geeft.

Groetjes,

Alex

Reageer