Skip to main content
Ik heb in mijn sim100 bundel 100 min/sms. Echter heb ik binnen m'n bundel 55 min. gebeld en 1 sms verstuurd. Vanaf toen zijn de min en sms buiten de bundel begonnen te tellen, waardoor de te betalen kosten dus veel te hoog zijn.
Hallo Sjaak,



Bent u misschien een nieuwe klant die halverwege de maand abonnee is geworden? U krijgt dan namelijk de eerste maand natuurlijk ook maar voor de helft van uw bundel, en daar betaald u dan ook uiteraard maar de helft voor.
Hoi Sjaak5, welkom op het Simyo forum 🙂.



Als het klopt wat je zegt dan is dat natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb meteen je factuur erbij gepakt, maar ik kan geen fout ontdekken. Op de dag dat je buiten bundel bent gegaan (09 juli) heb je alleen al 83 minuten gebeld. Tijdens het laatste gesprek van die dag, ben je buiten je bundel gegaan. Vanaf dat moment stond er dus ook op Mijn Simyo dat je bundel op was.



Heb je wel de Mijn Simyo app geïnstalleerd op je telefoon? Dit helpt je om je belminuten nog beter in de gaten te houden 🙂.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie Raytje. Dat had zo de oorzaak kunnen zijn 🙂.

Reageer