Geachte heer/mevrouw,
Ik wil graag mijn bundel aanpassen. Maar dit gaat niet via mijn Simyo. Ik zou graag in contact komen met iemand van de klantenservice.
Gr JustnÂ
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum JUSTIN,
Je kunt niet van bundel wijzigen omdat je een Simyo Tringg aansluiting hebt. Als je maandeljiks wilt kunnen wijzigen van bundel, moet je een nieuwe bestelling plaatsen en aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Vervolgens duurt het 5 werkdagen om te worden over gezet naar een Simyo abonnement. Als je het nummerbehoud formulier invoert en je krijgt een foutmelding, moet je bij het te behouden nummer bewust een fictief telefoonnummer invoeren (vb. 0612345678). Vervolgens moet je een email naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] sturen en je correcte te behouden telefoonnummer doorgeven zodat ze dit kunne aanpassen. Graag hoor ik van je of het is gelukt.
Groetjes,
Alex
Je kunt niet van bundel wijzigen omdat je een Simyo Tringg aansluiting hebt. Als je maandeljiks wilt kunnen wijzigen van bundel, moet je een nieuwe bestelling plaatsen en aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Vervolgens duurt het 5 werkdagen om te worden over gezet naar een Simyo abonnement. Als je het nummerbehoud formulier invoert en je krijgt een foutmelding, moet je bij het te behouden nummer bewust een fictief telefoonnummer invoeren (vb. 0612345678). Vervolgens moet je een email naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] sturen en je correcte te behouden telefoonnummer doorgeven zodat ze dit kunne aanpassen. Graag hoor ik van je of het is gelukt.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.