Skip to main content
Hallo,



Ik wil mijn abonnement van simyo aanpassen ; mijn internet van 1000mb naar 200mb, aangezien ik op vakantie ga de komende maanden en nauwelijks

internet zal gebruiken. 

Wanneer ik echter op aanpassen druk, kom ik op een foutmelding pagina en kan het dus niet veranderen.

Ik baal hier ontzettend van en kan ook  niet meer bellen. Is er een manier om dit alsnog te regelen voor 1 juli? 

Ontzettend slecht, jammer dat er zelden iets goed gaat hier.
Beste Laubob,



Wijzigingen moeten vóór de 25e van de maand opgegeven worden, tussen de 25e en de 1e van de nieuwe maand kan je geen wijzigingen aanbrengen.
Nou, lekker is dat.
Hallo,



Ik wil mijn abonnement van simyo aanpassen ; mijn internet van 1000mb naar 200mb, aangezien ik op vakantie ga de komende maanden en nauwelijks

internet zal gebruiken. 

Wanneer ik echter op aanpassen druk, kom ik op een foutmelding pagina en kan het dus niet veranderen.

Ik baal hier ontzettend van en kan ook  niet meer bellen. Is er een manier om dit alsnog te regelen voor 1 juli? 

Ontzettend slecht, jammer dat er zelden iets goed gaat hier.




Beste Laubob,



Wijzigingen moeten vóór de 25e van de maand opgegeven worden, tussen de 25e en de 1e van de nieuwe maand kan je geen wijzigingen aanbrengen.




Hoi Laubob,



Ja, helaas was je net te laat. Wijzigingen die je voor de 25ste doet, gaan de eerste van de daaropvolgende maand in. Wanneer je je wijziging vandaag invoert, dan gaat deze op 1-8-2013 in.



Laat je even weten of het gelukt is?



Groetjes,

Charlene
Dat wijzigingen voor een bepaalde datum moeten zijn ingevoerd om de volgende maand in te gaan is tot daar aan toe.

Ik vind het echter belachelijk dat je dan gewoon een week geen wijzigingen in het algemeen kunt doen. Dat het pas een maand later in gaat kan ik dan mee leven, maar dat ik dus een week moest wachten om die wijziging in te voeren vind ik te zot voor woorden.

In ieder geval bedankt voor de reactie. 
Dat wijzigingen voor een bepaalde datum moeten zijn ingevoerd om de volgende maand in te gaan is tot daar aan toe.

Ik vind het echter belachelijk dat je dan gewoon een week geen wijzigingen in het algemeen kunt doen. Dat het pas een maand later in gaat kan ik dan mee leven, maar dat ik dus een week moest wachten om die wijziging in te voeren vind ik te zot voor woorden.

In ieder geval bedankt voor de reactie. 




Hoi Laubob,



Je hoefde niet een week te wachten. Tussen de 25ste en de 1ste kan je je wijziging wel doorgeven, maar dan gaat deze pas een maand later in. Je hebt dan ook een factuur met dubbele abonnementskosten. Daarom is het het handigst, voor de 25ste of vanaf de 1ste te wijzigen.

Er is echter 1 dag, dat de abonnementskosten op de factuur worden geplaatst, dat wijzigingen niet kunnen worden doorgegeven. Op die dag probeerde jij het. We zijn daar wel mee bezig om dit in de toekomst toch mogelijk te maken.



Groetjes,

Charlene

Reageer