Sinds april ben ik al bezig om mijn abonnement te verlagen. Helaas lukt dit via de site niet en telefonisch ook niet.
Hoe gaan jullie dit nu eindelijk oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Beste Douwebanning,
Welkom op het forum van Simyo!
Graag verneem ik van je welke melding je krijgt wanneer je via de persoonlijke pagina je bundels probeert aan te passen.
Welkom op het forum van Simyo!
Graag verneem ik van je welke melding je krijgt wanneer je via de persoonlijke pagina je bundels probeert aan te passen.
Welkom op het forum van Simyo!
Graag verneem ik van je welke melding je krijgt wanneer je via de persoonlijke pagina je bundels probeert aan te passen.
Hoi Natascha,
Ik krijg gewoon de melding volgens mij da het aangepast wordt. ik heb dit ook telefonisch geprobeerd met Wayne of Dwayne. weet niet zeker meer hoe hij heet en hij zou het ook aanpassen al 2 keer.Helaas is dit tot heden niet gelukt. Ik ga het nu eerst nogmaals proberen en plak dan de melding hierbij. Onderstaand de melding die ik krijg
Je hebt je abonnement gewijzigd. Vanaf 01-08-2012 is je abonnementsvorm: Simyo geregeld
Past deze bundel niet meer bij je belgedrag? Kies hieronder dan de bel/sms combinatie die het beste bij jou past.
Let op!
Als je overstapt, krijg je de nu geldende tarieven en voorwaarden.
Hierdoor kan je huidige actiekorting - (bijvoorbeeld korting tijdens de eerste maanden van je abonnement) - veranderen in de nu geldende actiekorting.
Daarnaast krijg je alle nu geldende tariefvoorwaarden. Deze kunnen afwijken van de voorwaarden die golden toen je klant werd.
Kijk op www.simyo.nl/tarieven voor de meest recente tarieven.
Ik krijg gewoon de melding volgens mij da het aangepast wordt. ik heb dit ook telefonisch geprobeerd met Wayne of Dwayne. weet niet zeker meer hoe hij heet en hij zou het ook aanpassen al 2 keer.Helaas is dit tot heden niet gelukt. Ik ga het nu eerst nogmaals proberen en plak dan de melding hierbij. Onderstaand de melding die ik krijg
Je hebt je abonnement gewijzigd. Vanaf 01-08-2012 is je abonnementsvorm: Simyo geregeld
Past deze bundel niet meer bij je belgedrag? Kies hieronder dan de bel/sms combinatie die het beste bij jou past.
Let op!
Als je overstapt, krijg je de nu geldende tarieven en voorwaarden.
Hierdoor kan je huidige actiekorting - (bijvoorbeeld korting tijdens de eerste maanden van je abonnement) - veranderen in de nu geldende actiekorting.
Daarnaast krijg je alle nu geldende tariefvoorwaarden. Deze kunnen afwijken van de voorwaarden die golden toen je klant werd.
Kijk op www.simyo.nl/tarieven voor de meest recente tarieven.
Hoi douwebanning,
Waarschijnlijk moest je nog op de bevestigingsknop klikken. Ik zie in ieder geval dat de bundel wordt aangepast naar Simyo geregeld per 1/8. Je ontvangt hier ook altijd een bevestiging per email over. Heb je deze ook ontvangen?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.