Ik ben toe aan een nieuw toestel. Ben een tevreden Simyo klant, maar vind de toestelkeuze te beperkt. Nu wil ik overstappen. Mijn abbo loopt op 1 juni af.
Kan ik nu overstappen met nummerbehoud per 1 mei of 1 april ?
Bladzijde 1 / 1
Zo te lezen 1 mei, je hebt namelijk een maand opzeg termijn.
Hoi Scoopline,
Welkom op het forum!
Jammer om te lezen dat je wilt overstappen :(
Je hebt in ieder geval een opzegtermijn van 1 maand, maar je kunt bij de meeste providers al twee maanden voor je einddatum nummerbehoud aanvragen.
Ik zie dat je een abonnement hebt tot 2 juni. Dit betekent dat je twee maanden daarvoor (2 april) al een nieuw abonnement kunt aanvragen bij je nieuwe provider. LET OP: Dit betekent ook dat je sowieso tot 2 juni klant bij Simyo bent.
Is mijn uitleg zo duidelijk?
@ Raytje, bedankt voor je antwoord!
Groetjes, Caspar
Welkom op het forum!
Jammer om te lezen dat je wilt overstappen :(
Je hebt in ieder geval een opzegtermijn van 1 maand, maar je kunt bij de meeste providers al twee maanden voor je einddatum nummerbehoud aanvragen.
Ik zie dat je een abonnement hebt tot 2 juni. Dit betekent dat je twee maanden daarvoor (2 april) al een nieuw abonnement kunt aanvragen bij je nieuwe provider. LET OP: Dit betekent ook dat je sowieso tot 2 juni klant bij Simyo bent.
Is mijn uitleg zo duidelijk?
@ Raytje, bedankt voor je antwoord!
Groetjes, Caspar
Welkom op het forum!
Jammer om te lezen dat je wilt overstappen :(
Je hebt in ieder geval een opzegtermijn van 1 maand, maar je kunt bij de meeste providers al twee maanden voor je einddatum nummerbehoud aanvragen.
Ik zie dat je een abonnement hebt tot 2 juni. Dit betekent dat je twee maanden daarvoor (2 april) al een nieuw abonnement kunt aanvragen bij je nieuwe provider. LET OP: Dit betekent ook dat je sowieso tot 2 juni klant bij Simyo bent.
Is mijn uitleg zo duidelijk?
@ Raytje, bedankt voor je antwoord!
Groetjes, Caspar
Duidelijk dank je voor de reply.Ik ben op zich tevreden over Simyo maar wat ik aan aangaf, wil een ander toestel en daar is bij Simyo weinig keus in.
Hoi Scoopline,
Graag gedaan namens mijn collega :D
Fijn dat je tevreden bent met Simyo als provider.
Helaas kunnen wij je op dit moment niet het gewenste toestel aanbieden, maar wie weet zien we je in de toekomst terug!
Groetjes,
Sean
Graag gedaan namens mijn collega :D
Fijn dat je tevreden bent met Simyo als provider.
Helaas kunnen wij je op dit moment niet het gewenste toestel aanbieden, maar wie weet zien we je in de toekomst terug!
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.