Ik wilde van simyo prepaid naar simyo abonnement.
Ik vulde alles in op de simyo site. Toen kwam ik bij nummerbehoud.
Daar bleek dat je niet kan kiezen voor huidige prepaidprovider simyo.
Toen keek ik op mijn simyo.
Daar bleek dat ik de overstap van prepaid naar simyo eenvoudig kon maken.
Dat deed ik en dat werkt.
Ik stuurde een mail over bovenstaande met het verzoek om het startpakket te annuleren.
Nu krijg ik een mail dat ik een startpakket krijg en dat de overstap binnenkort geregeld wordt.
HELP. DAT MOET NATUURLIJK NIET!!! WAT MOET IK NU DOEN???
Bladzijde 1 / 1
Komt vast goed..no worries.
Hoi MoniqueAT,
Welkom op het forum!
Om over te stappen van Simyo Prepaid naar Simyo Sim-Only volg je onderstaande stappen:
1. Log in op Mijn Simyo met je huidige Prepaid nummer.
2. Op de overzichtspagina kies je de optie 'Overstappen naar Sim Only Abonnement'
3. Indien je rekeningnummer is geactiveerd, kies je vervolgens het gewenste abonnement met de gewenste bundel(s).
4. Accepteer de voorwaarden en je contact.
Binnen 2 werkdagen wordt je simkaart overgezet van Prepaid naar Sim Only. Je hoeft hier niets voor te doen. Ter bevestiging van de overzetting ontvang je van ons een e-mail en SMS bericht.
Welkom op het forum!
Om over te stappen van Simyo Prepaid naar Simyo Sim-Only volg je onderstaande stappen:
1. Log in op Mijn Simyo met je huidige Prepaid nummer.
2. Op de overzichtspagina kies je de optie 'Overstappen naar Sim Only Abonnement'
3. Indien je rekeningnummer is geactiveerd, kies je vervolgens het gewenste abonnement met de gewenste bundel(s).
4. Accepteer de voorwaarden en je contact.
Binnen 2 werkdagen wordt je simkaart overgezet van Prepaid naar Sim Only. Je hoeft hier niets voor te doen. Ter bevestiging van de overzetting ontvang je van ons een e-mail en SMS bericht.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.