.

Beantwoord

van Prepaid overstappen naar Abonnement

  • 23 July 2012
  • 9 reacties
  • 1317 Bekeken

Badge
Hoi Allemaal,

Ik zit er over na te denken om van mijn Simyo prepaid over te stappen naar een abonnement, omdat na mijn berekening dat goedkoper voor me kan zijn. Ik vroeg me af hoe het in zijn werk ging om het abonnement stop te zetten als ik er vanaf wil????
En kan ik daarna mijn nummer weer meenemen naar Simyo prepaid???


Alvast bedankt

Groetjes Aitse
icon

Beste antwoord door Natascha 24 July 2012, 09:31

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Beste Aitse,

Welkom op het forum!
Je dient de bestelling te plaatsen via de website en nummerbehoud aan te vragen. Je dient er wel rekening mee te houden wanneer je de bestelling gaat doen dat je niet bent ingelogd op de persoonlijke pagina van je prepaid aansluiting. Het is mogelijk om van Simyo abonnement over te stappen naar een Simyo prepaid.
Hallo,

mijn dochter heeft een prepaid kaart van simyo. Nu heb ik terwijl zij is ingelogd op mijn simyo, een abonnement voor haar aangevraagd. Dit kon via een button, prepaid omzetten naar abonnement. Nu lees ik bij een antwoord op dit forum, dat als je je nummer wil behouden, je bij het aanvragen niet moet zijn ingelogd bij mijn simyo.
Gaat dit nu wel geod met haar aanvraag?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jacky,

Je moet juist wel ingelogd zijn op 'Mijn Simyo'. Je moet zijn ingelogd met de prepaid account. Het telefoonnummer wordt dan binnen 24 uur over gezet. Kan je aangeven of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Jacky, Je moet juist wel ingelogd zijn op 'Mijn Simyo'. Je moet zijn ingelogd met de prepaid account. Het telefoonnummer wordt dan binnen 24 uur over gezet. Kan je aangeven of dit is gelukt? Groetjes, Alex


Hallo Alex,

volgens mij is het niet gelukt. Ik kan via haar persoonlijke pagina nog steeds haar beltegoed opwaarderen en zie geen andere wijzigingen. Wat nu??
Badge +2
Beste Jacky,

Uit onze gegevens blijkt dat het inderdaad nog niet is overgezet. Je kan via de persoonlijke pagina op www,simyo.nl onder het tabblad overzicht overstappen naar het gewenste Simyo abonnement. Wij zullen ervoor zorgen dat de overzetting van prepaid naar een Simyo abonnement binnen 24 uur plaatsvindt. Op het moment dat je nummer is overgezet zullen wij je een e-mail sturen. Na de overzetting van je nummer zal je direct gebruik kunnen maken van het Simyo abonnement met je eigen nummer. Het resterende beltegoed zal automatisch worden verrekend met de aansluitkosten op de eerste factuur.

Groetjes,

Arie
Hallo, 

ik had ook een vraag over dit onderwerp: zijn er nog kosten verbonden aan het omzetten van prepaid naar abonnement ?
En is het de bedoeling dat je nou juist wel of juist niet ingelogd bent bij het bestellen van je abonnement? (Dit vond ik onduidelijk uit de reacties die eerder werden gegeven).

groetjes Esther
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Esther A.,

Het juiste antwoord op je vraag kun je hier vinden. Er zullen aansluitkosten in rekening worden gebracht. Het eventueel resterende beltegoed zal automatisch worden verrekend.

Groetjes,

Alex
Ik heb vandaag via mijn internetpagina bij Symio mijn Prepaid overgezet naar Abonnement met internet. Ik snap het niet wat ik verder moet doen: wachten op een nieuwe sim- kaart? zo ja, wanneer wordt deze opgestuurd? en blijft dan het telefoonnumer automatisch behouden?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Natalia,

Ik zie dat je vandaag met de klantenservice hebt gesproken. Je overstap is inmiddels via je persoonlijke pagina gegaan zie ik. Je ontvangt dus geen nieuwe simkaart. Ik zie wel dat er een vervangende simkaart is aangevraagd.

Groetjes,

Alex

Reageer