Skip to main content
Hallo Simyo,



Ik heb afgelopen 7 oktober mijn prepaid omgezet in een Sim Only abonnement. Ik heb de aanbetaling van €0,01 verricht, maar heb verder niets te horen gekregen of het omzettingsproces met succes is afgerond. Ik weet nu dan ook niet of mijn prepaid is omgezet in een Sim Only abonnement.



Kunnen jullie mij hier meer helderheid over geven?



Alvast bedankt.
Hai ik heb in augustus de prepaid omgezet en ook 0,01 betaald en de volgende dag was de zaak rond. Zelfs de app van simyo was al aangepast. Zou even bellen
Hoi MHK,



Zoals joppe3010 aangeeft, hoort dit maar een dag te duren voor we je Prepaid hebben omgezet naar een Sim Only. Ik denk dat je bij de overstap toch iets hebt overgeslagen. Nu zie ik dat je bankrekening actief is, maar daarna hoor je nog de overstap te maken naar een Sim Only. Zou je dit nogmaals willen proberen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp joppe3010 🙂.
Graag gedaan hoor
Bij "Mijn overzicht" heb ik opnieuw op "Stap over naar Sim Only" geklikt en kreeg vervolgens de contractering et cetera. Waarschijnlijk heb ik de vorige keer, zoals Tiury zegt, een stap overgeslagen. Mijn prepaid zal in 24 uur omgezet worden in een Sim Only abonnement.



Bedankt voor jullie hulp!
Hoi MHK,



Ik ben blij om te horen dat het is gelukt. Je Prepaid aansluiting is inmiddels omgezet naar een Sim Only abonnement 🙂 Je kunt het beste je telefoon even uit- en aandoen. Op Mijn Simyo zie je je belbundel terug met de bijbehorende belminuten.



Laat je weten of alles naar behoren werkt? 🙂
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en kon daarna weer telefoneren.



Bedankt Naomi.
Hoi MHK,



Fijn dat de overstap helemaal goed is gegaan en je met de hulp van Naomi weer kunt bellen 🙂. Als je nog verdere vragen hebt, zie ik je graag terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury

Reageer