.

Vraag

Van prepaid naar abonnement, moet rekening naam gelijk zijn aan mijn simyo?

  • 8 December 2022
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Badge

Ik gebruik op dit moment Simyo prepaid. Als ik overstap naar een Simyo abonnement, moet dan mijn geregistreerde naam in MijnSimyo gelijk zijn aan de naam van mijn bankrekening?

Tevens heb ik glasvezel internet van Kpn en zou ik Simyo Compleet aanbieding krijgen volgens jullie website, maar als ik het (overstap) overzicht bekijk onder MijnSimyo, voordat ik de bestelling plaats, dan staat Simyo Compleet op Nee.

Ik heb nu saldo op mijn prepaid, dat wordt verrekend met de maand factuur zoals ik begrijp. Als ik overstap naar een abonnement, wanneer gaat die dan in? Met onmiddelijk ingang?

Dank voor de antwoorden.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @SimyoRookie,

Bedankt voor je review. Wat leuk dat je wilt overstappen naar een Sim Only abonnement! De tenaamstelling moet inderdaad overeenkomen met de naam van het bankrekeningnummer. Mocht dit niet zo zijn dan kan het systeem de overstap afwijzen. Mocht de overstap naar een abonnement zijn afgerond dan kan je een kopie ID en kopie bankpas mailen naar webcare@simyo.nl zodat wij eventueel de IBAN kunnen aanpassen. 

Wat vreemd dat je de Simyo Compleet niet kan inschakelen! Zolang de adresgegevens 100% overeenkomen bij Simyo als bij KPN en jouw persoonlijke gegevens aanstaan via Mijn Simyo dan zou je dit moeten kunnen inschakelen. De persoonlijke gegevens kan je inschakelen via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Privacy > Schakel '’Persoonsgegevens'’ in. 

Het klopt inderdaad wat je zegt, het saldo dat je nu nog aan beltegoed hebt zal worden verrekend met je eerstvolgende facturen. Mocht je nu de overstap aanvragen via Mijn Simyo dan heb je vanaf morgen al een Sim Only abonnement! Klokslag 00:00 zal dit worden omgezet 😊. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even mee wat betreft het niet kunnen inschakelen van de Simyo Compleet.

Groetjes,
Amy

Reageer