.

Beantwoord

Van prepaid naar abo

  • 24 January 2012
  • 8 reacties
  • 1189 Bekeken

Badge
hallo,

Ik heb nu een prepaid aansluiting.

Kan ik op een makkelijke manier overstappen naar een Simyo Sim-only abo?

Of moet ik het ene opzeggen om het andere aan te vragen ( met activatiekosten, nummerbehoud ed )?



Alvast bedankt.

Erik
icon

Beste antwoord door Arie 25 January 2012, 12:30

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +2
Hi asserboy,

Je kunt als prepaid klant met behoud van je nummer overstappen naar een sim only abonnement. Echter heb je wel een nieuwe simkaart nodig. Hiervoor dien je via de website een abonnement te bestellen en vervolgens ook een aanvraag voor nummerbehoud te doen.
Aangezien het een nieuwe aansluiting is en je een nieuwe simkaart krijgt zullen er aansluitkosten in rekening worden gebracht.
Indien je gebruik maakt van nummer behoud kunnen wij je resterende beltegoed verekenen met je eerste factuur. Je dient hiervoor wel contact met ons op te nemen nadat het nummer is overgezet zodat wij dit voor je kunnen uitvoeren.

Groetjes,

Arie
Badge
Er staat ook bij dat je nu 50 belminuten of SMS krijg.

geldt dit voor de eerste 12 maanden of voor zo lang je abo loopt?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi asserboy,

Je krijgt de eerste 12 maanden 50 extra bel/sms minuten. Na 12 maanden vervalt deze actie.

Groetjes,

Alex
Badge +1
@ Arie

Goedendag, lees net dat ik mijn nog resterende beltegoed van mijn prepais kan laten verrekenen met m'n nieuwe abonnement. Kun je aangeven op welke wijze in dat kenbaar moet maken, via m'n prepaid inloggen lukt niet meer en bij m'n abbonement kan ik die optie niet vinden.

Met vriendelijke groet,

Alex
Badge +2
Hi Alex de Strijker,

Je kan ons even een privéberichtje sturen met daarin je nummer. Wij zullen in het systeem nagaan wat de hoogte van je beltegoed was voor de overstap en dit verrekenen met de eerste factuur.

Groetjes,

Arie
[wat een slechte service van jullie, dat je aansluitkosten moet betalen als je van prepaid naar abo gaat.
Is eigenlijk toch een stukje service? Zo gaan mensen nou naar een andere providerQUOTE=Arie;5516]Hi asserboy,

Je kunt als prepaid klant met behoud van je nummer overstappen naar een sim only abonnement. Echter heb je wel een nieuwe simkaart nodig. Hiervoor dien je via de website een abonnement te bestellen en vervolgens ook een aanvraag voor nummerbehoud te doen.
Aangezien het een nieuwe aansluiting is en je een nieuwe simkaart krijgt zullen er aansluitkosten in rekening worden gebracht.
Indien je gebruik maakt van nummer behoud kunnen wij je resterende beltegoed verekenen met je eerste factuur. Je dient hiervoor wel contact met ons op te nemen nadat het nummer is overgezet zodat wij dit voor je kunnen uitvoeren.

Groetjes,

Arie[/quote]
Badge +1
Hi Alex de Strijker,

Je kan ons even een privéberichtje sturen met daarin je nummer. Wij zullen in het systeem nagaan wat de hoogte van je beltegoed was voor de overstap en dit verrekenen met de eerste factuur.

Groetjes,

Arie


Prive bericht verzonden met de nodige nummers, enig idee hoelang jullie nodig hebben om mijn beltegoed voor de overstap boven water te halen? Met vriendelijke groet. Alex
Badge +2
Hi Alex de Strijker,

Wij hebben je privébericht ontvangen. Wij zullen het resterende beltegoed voor u verrekenen met de eerst volgende factuur. Dit zal je terugzien onder het tabblad kortingen en verrekeningen.

Groetjes,

Arie

Reageer