Skip to main content
Ik heb onlangs de iphone 6 los gekocht. Daarvoor wilde ik toch graag het voordeel van een jaarabonnement. Dit heb ik nu omgezet maar mijn vraag is of ik dan wel nog het voordeel heb van het maandelijks kunnen aanpassen van mb's en belminuten?



Zitten er kosten verbonden aan het omschakelen van maand- naar jaarabonnement?



Groetjes!
Bij een jaarabonnement kan je nog steeds 1x per maand kosteloos je bel/sms bundel en ook een eventuele internetbundel naar believen aanpassen, zowel omhoog als omlaag. Als je geen internetbundel hebt en je neemt er een, dan gaat die meteen in. Voor het wijzigen van een lopende internet- of belbundel geldt dat je uiterlijk op de 25e de wijziging moet doorvoeren om de nieuwe bundel op de eerste van de volgende maand in te laten gaan.



Wat je in principe niet kunt bij een jaarabonnement is gedurende de eerste 12 maanden opzeggen. (Het kan wel, maar dan moet je een afkoopsom betalen). Na het eerste jaar wordt je jaarabonnement tegen dezelfde maandelijkse kosten voortgezet, maar je kan dan wel elke maand opzeggen als je dat zou willen.



Voor het omzetten van een maand- naar een jaarabonnement zijn er bij mijn weten geen kosten.
Hoi Tesss,



Ik heb dit topic even verplaatst naar Abonnementen. Zodat andere mensen met dezelfde vraag hem sneller vinden 🙂



Scotsman heeft denk ik al je vragen al helemaal volledig beantwoord. Bedankt, Scotsman. Daar heb ik niks aan toe te voegen.

Bij een jaarcontract zijn de kosten voor je bundels wat lager, en je kunt niet eerder weg dan de einddatum van je contract. Verder is alles hetzelfde 🙂



Zijn er misschien nog andere vragen die we kunnen beantwoorden voor je?



Groetjes,

Charlene

Reageer