.

Beantwoord

Van maand naar jaar, wat gaat er nu gebeuren?

  • 4 March 2015
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo! 

Ik heb via mijn simyo.nl mijn maandelijkse bundel gewijzigd naar een jaarcontract.
Het is me nu onduidelijk of ik een nieuwe simkaart krijg of niet.
In mijn overeenkomst staat dat het abonnement pas ingaat als ik de simkaart activeer.
Maar ik heb al een simkaart bij jullie, dus volgens mij start mijn jaarabonnement gewoon vanaf 1 april? Zonder dat daar een nieuwe simkaart (of activatiekosten voor nodig zijn).

Verder staat er in de e-mail dat ik het contract digitaal moet ondertekenen. Ik zie in de e-mail echter geen mogelijkheid omdat te doen. Kan het zijn dat dit alleen geldt voor nieuwe klanten? Dan is het misschien een idee om het contract iets anders te formuleren voor klanten die hun abonnement wijzigen van per maand naar een jaarcontract. 

Alvast bedankt voor je antwoord:).
icon

Beste antwoord door MichD 4 March 2015, 18:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste JaA,

Als je jouw abonnementsvorm omzet van een maandelijks opzegbaar naar een jaarabonnement, dan behoud je gewoon jouw huidige simkaart.
Je simkaart heeft niets met je abonnementsvorm te maken, aangezien je gewoon bij Simyo blijft als klant.
Ook betaal je niet opnieuw activatiekosten/aansluitkosten, want die heb je al betaald toen je klant werd bij Simyo.
Je betaald dus eenmaal activatiekosten!

Een nieuwe wijziging gaat vaak bij de volgende maand in, mits je jouw wijziging uiterlijk op de 25e van de lopende maand hebt doorgegeven.
Dus heb je jouw abonnementsvorm deze maand (maart dus) veranderd (het is nog geen 25 maart), dan gaat hij dus op 1 april in.

Het digitaal ondertekenen van je contract, is waarschijnlijk alleen van toepassing voor compleet nieuwe klanten.
Maar daar zal een moderater nog wel uitsluitsel over geven.

In elk geval, veel plezier met je jaarcontract!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi JaA,

Welkom op ons forum, wat leuk dat jij jouw vraag hier stelt:D

Ik heb je bericht verplaats naar het subforum 'Abonnementen', zo kunnen andere forumgebruikers het gemakkelijk terugvinden.

Ik zie dat MichD je al uitgebreid heeft geholpen!
Het digitaal ondertekenen van je contract, is waarschijnlijk alleen van toepassing voor compleet nieuwe klanten.
Ook dit klopt:D Jij hebt al bevestigd tijdens de wijziging;)

Zijn al je vragen zo beantwoord?

@MichD Wat leuk dat je zo behulpzaam bent!

Reageer