.

Beantwoord

Tweede Sim-Only abonnement bestellen

  • 13 January 2014
  • 1 reactie
  • 540 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik heb donderdag 9 januari voor mijn partner een nieuw SimOnly met nummerbehoud abonnement aangevraagd op mijn account maar onder haar naam. Dat is waarschijnlijk niet goed gegaan want wij hebben beiden geen bevestiging van de bestelling gekregen. Wat is er mis gegaan en hoe te handelen?
Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Charlene 14 January 2014, 12:10

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi BVGO,

Is de bestelling op hetzelfde adres als jouw aansluiting? Daar vind ik hem nu niet terug. Een nieuwe bestelling doe je los van je account. Is de 1 cent betaling wel gelukt?
Wat belangrijk is bij een bestelling is dat de naam overeenkomt met de tenaamstelling van de bankrekening. Anders wordt de bestelling afgewezen. Maar daar krijg je dan ook een mailtje van.
Ik raad je nu aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. het welkomstmailtje zou je vrij snel na het bestellen moeten krijgen, dus dan weet je of het is gelukt. Ik hoor het graag van je,

Groetjes, Charlene

Reageer