Skip to main content
Als vader van een tweeling heb ik gisteren geprobeerd twee abonnementen te bestellen. De eerste bestelling ging prima. Vandaag de SIM-card ontvangen, smart phone geconfigureerd, aankondiging van nummerbehoud ontvangen, dochter blij.



Tweede bestelling; drama! Na de eerste proefbetaling van 1 eurocent, geen bevestigingsmail ontvangen. Contact gehad met klantenservice; even wachten en anders nieuwe bestelling plaatsen. Vanochtend opnieuw een bestelling geplaatst. Wederom, geen bevestiging. Klantenservice overleg gevoerd met een collega. Die ging 1 van de 2 bestellingen handmatig doorzetten. Ik zou per direct alsnog de bevestigingsmail krijgen. Prima tevreden over de klantenservice.... tot op heden (zes uur verder en buiten werktijd) geen bevestigingsmail ontvangen. Ik hoop dat het goed gaat maar heb sterk m'n twijfels. Kan iemand mij gerust stellen? Ik heb van beide bestellingen de bestelnummers.
Welkom op het forum mbakker002,



Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin het betaalnummer van de bestelling? Je kunt het betaalnummer terug vinden bij de 1 eurocent betaling. Ik zie tot nu toe 1 bestelling terug en helaas nog geen 2e.



Groetjes,



Alex

Reageer