.

Beantwoord

Twee abonnementen op één naam?

  • 28 July 2012
  • 4 reacties
  • 1249 Bekeken

Badge
Ik heb voor mijzelf al een abonnement. Nu heb ik ook een abonnement voor een van mijn kinderen op mijn naam aangevraagd en gekregen, omdat die nog geen 18 jaar zijn. Bij het activeren van de Simkaart wordt aangegeven, dat ik nummerbehoud heb aangevraagd. Dit is niet juist. Als ik de nieuwe Simkaart met een nieuw telefoonnummer activeer, wordt dan de andere beëindigd? Dit is namelijk niet de bedoeling.
Wie heeft voor mij het antwoord?
icon

Beste antwoord door Natascha 31 July 2012, 10:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ohjee, Ingrid, hier had ik zelf nog niet bij stilgestaan. Ik heb net een vraag elders op dit forum gesteld. Ik wil voor mijn beide kinderen (nu allebei een prepaid account op eigen naam bij simyo) overstappen op abonnement bij Simyo.
Ik kwam er achter tijdens het opnieuw invullen van gegevens, dat ik het nu op mijn naam moet laten zetten, omdat zij inderdaad allebei nog geen 18 zijn. Dat wordt dan een ingewikkeld verhaal ivm nummerbehoud / behouden van beide telefoonnummers.

Ben dan ook heel benieuwd wat het antwoord op jouw vraag zal zijn!

gr. Helene
Badge +6
Ik heb voor mijzelf al een abonnement. Nu heb ik ook een abonnement voor een van mijn kinderen op mijn naam aangevraagd en gekregen, omdat die nog geen 18 jaar zijn. Bij het activeren van de Simkaart wordt aangegeven, dat ik nummerbehoud heb aangevraagd. Dit is niet juist. Als ik de nieuwe Simkaart met een nieuw telefoonnummer activeer, wordt dan de andere beëindigd? Dit is namelijk niet de bedoeling.
Wie heeft voor mij het antwoord?


Beste IngridM,

Wanneer er geen formulier voor nummerbehoud is ingevuld dan zal het andere telefoonnummer niet worden opgezegd met het activeren van de simkaart van Simyo. Het klopt dat je het abonnement op je eigen naam diende te bestellen voor je kind die nog geen 18 jaar is.
Badge +6
Ohjee, Ingrid, hier had ik zelf nog niet bij stilgestaan. Ik heb net een vraag elders op dit forum gesteld. Ik wil voor mijn beide kinderen (nu allebei een prepaid account op eigen naam bij simyo) overstappen op abonnement bij Simyo.
Ik kwam er achter tijdens het opnieuw invullen van gegevens, dat ik het nu op mijn naam moet laten zetten, omdat zij inderdaad allebei nog geen 18 zijn. Dat wordt dan een ingewikkeld verhaal ivm nummerbehoud / behouden van beide telefoonnummers.

Ben dan ook heel benieuwd wat het antwoord op jouw vraag zal zijn!

gr. Helene


Beste Josh-vdK,

Omdat je kinderen nog geen 18 jaar zijn mogen zij geen abonnement op hun naam hebben. Je kunt via de website het abonnement bestellen en nummerbehoud aan vragen. Bij het nummerbehoud wordt er alleen gekeken naar het telefoonnummer en het simkaartnummer.

Let er wel op dat wanneer je de bestelling gaat plaatsen dat je niet ben ingelogd op de persoonlijke pagina van het prepaid telefoonnummer.
Hartelijk dank Natascha!

Reageer