Geachte heer/mevrouw,Is het mogelijk dat ik tussentijds van abonnement wijzig.
Stel dat ik 'Simyo weinig' afsluit en na 2 maanden is mijn bel/sms gedrag veranderd. Is er dan een mogelijkheid om "kosteloos" over te stappen naar bijvoorbeeld 'Simyo geregeld'.Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,Roger Zambon
Home ICT
Bladzijde 1 / 1
Ga naar Mijn Simyo, tabblad overzicht. Klik op de link achter abonnemetsvorm en je kunt het abonnement wijzigen.
Ga naar Mijn Simyo, tabblad overzicht. Klik op de link achter abonnemetsvorm en je kunt het abonnement wijzigen.
Wellicht heeft Home ICT momenteel nog geen abonnement waardoor hij niet kan inloggen!
Rakker71 je hebt gelijk, bij de veelgestelde vragen bij de klantenservice staat het volgende:
Het is mogelijk om je abonnement gratis te upgraden of downgraden. Dit kan maximaal 1 keer per maand.
Je kunt van abonnementsvorm wijzigen door in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Op het tabblad overzicht zie je de huidige belvorm staan, als je hierop klikt kun je deze wijzigen.
Let op: Wijzigingen dienen uiterlijk voor de 25ste van de maand bij Simyo doorgegeven te worden zodat de wijziging per de 1ste van de maand verwerkt kan zijn.
Het is mogelijk om je abonnement gratis te upgraden of downgraden. Dit kan maximaal 1 keer per maand.
Je kunt van abonnementsvorm wijzigen door in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Op het tabblad overzicht zie je de huidige belvorm staan, als je hierop klikt kun je deze wijzigen.
Let op: Wijzigingen dienen uiterlijk voor de 25ste van de maand bij Simyo doorgegeven te worden zodat de wijziging per de 1ste van de maand verwerkt kan zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.